ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
هر چند مسئله هسته ای ایران، نزدیک به یک دهه است که باعث چالش هائی در فضای بین الملل شده است، اما این چالش ها در سال های اخیر، به اوج خود رسید.
در عرصه کسب و کار در خصوصیات اخلاقی توصیه های فراوانی شده است. اخلاقیات در هویت های اجتماعی قابل آمیختن است. انسان ها چون اجتماعی زندگی می کنند لذا نیاز به همکاری متقابل دارند و در این همکاری متقابل در زندگی اجتماعی اعمال اخلاقیات می تواند جامعه ای را متحول کند و با یک نگاه کوتاه به پیشرفت جوامع مترقی ملاحظه می کنیم که ریشه تحول اساساً در مسائل اخلاقی و تعهدات انسان ها نهفته است. اخلاقیات پدیده ای مبتنی بر روابط است. افراد تحت تأثیر ارزش ها، نگرش ها و هنجارهاست. مهم ترین شاخص های روابط قوی، همانا شور و هیجان و احساس تعاون و همیاری و اعتماد و صمیمیت و همدلی و هم فکری است. افراد عموماً تمایل ندارند که اعتماد فی مابین را از دست بدهند. سلب اعتماد در بین افراد حاکی از یک رابطهٔ غیراخلاقی است. روابط قوی توام با اعتماد بین افراد می تواند هنجارهای ضعیف معنوی را قوی و قدرتمند سازد. مدیران مستقل به مسائل اخلاقی هم چون مسائل دوری از تبعیض و رعایت عدالت بیشتر حساسند.
گره کور نساجی هند
صنایع نساجی و پوشاک در سراسر جهان بیش از ۴۳۹۵ میلیارد دلار گردش مالی سالانه دارد که ۶۰ درصد آن مربوط به پوشاک و ۴۰ درصد آن مربوط به نساجی است. تجارت جهانی پارچه و پوشاک آماده اکنون ارزشی بالغ بر ۳۶۵ میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۰ به ۶۰۰ میلیارد دلار بالغ شود.