مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

قبل از اجرای تحریم،تمامی فرشها صادر شد

عضو هیات رییسه کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی ایران:
قبل از اجرای تحریم،تمامی فرشها صادر شد
نساجی نیوز:آماری که طی روزهای گذشته از سوی گمرک کشور نسبت به افزایش صادرات هشت ماه نخست سال‌جاری منتشر شده بود امیدوار‌کننده است چرا که نشان می‌دهد ورود کالاهای سرمایه‌ای چون طلا از کالاهای مصرفی پیشی گرفته است.
به گزارش <<نساجی نیوز>> به نقل از ایلنا،عضو هیات رییسه کمیسیون تجارت اتاق بازرگاتی ایران گفت: منع ورود فرش ایرانی به بازارهای آمریکا موجب شد تا صادرگنندگان ایرانی پیش از هفتم مهرماه تمام موجودی انبارهای خود را روانه این کشور کنند.
احمد هریسچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش 26درصدی آمار صادرات فرش طی هشت ماه سال‌جاری گفت: اولتیماتومی که آمریکایی‌ها به منظور تحریم صادرات فرش ایران صادرکرده‌اند موجب شد که تجار ایرانی تلاش کنند تا پیش از هفتم مهرماه که موعد آغاز اجرای این قانون است تمامی فرش‌های صادراتی خود را روانه بازار آمریکا کنند و افزایش آمار صادراتی کشور در ماه‌های نخست سال‌جاری نیز بر همین اساس صورت گرفته است.
وی افزود: با وجود آنکه تحریم‌های کشورهایی چون آمریکا موجب کاهش صادرات فرش ایران به این منطقه می‌شود اما ما می‌توانیم با تبلیغات و بازاریابی جدید بازارهایی را در مناطق دیگر جهان شناسایی کنیم.
به گفته عضو هیات رئیسه کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی ایران در صورتی که ما بتوانیم قیمت فرش تولیدی خود را کاهش داده و کیفیت آن را افزایش دهیم خواهیم توانست در بازارهای جهانی حضور چشم گیرتری داشته باشیم.
وی متذکر شد: مشکلاتی که در حال حاضر بر سر راه تولید‌کنندگان ما قرار دارد با آشفتگی در اجرای برنامه‌های اقتصادی و ناهماهنگی‌هایی که در ارائه تسهیلات بانکی به تجار قرار دارد بیشتر می‌شود.
به گفته هریسچیان آماری که طی روزهای گذشته از سوی گمرک کشور نسبت به افزایش صادرات هشت ماهه نخست سال‌جاری منتشر شده بود امیدوار‌کننده است چرا که نشان می‌دهد ورود کالاهای سرمایه‌ای چون طلا از کالاهای مصرفی پیشی گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مسوولین کشور بتوانند باسازوکارهای جدید بازارهای پررونقی را برای محصولات ایرانی پیدا کنند ما خواهیم توانست در صادرات تمام کالاهایمان به ویژه محصولی چون فرش کاستی‌های تجارت به آمریکا را جبران کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد