مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تحریم می خواهد کمر تولید کنندگان داخلی را بشکند!

ارتباط تحریم با دلار چیست؟ اثر تحریم تاکنون چه بوده است و بهترین سیاست در شرایط کنونی از ناحیه دولت چیست؟ تحریم سویقت چه تاثیری بر اقتصاد ایران می گذارد و مسئولان باید چه کار کنند ؟

به گزارش « تابناک » ، تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است، در صدد نشانه گرفتن پاشنه آشیل ها و نقاط سیب پذیر اقتصاد ایران است . به عنوان مثال، اگر روزی بخواهند، اقتصاد چین را با مشکل مواجه سازند، بازارهای صادراتی چین را محدود کرده و از انجا که رشد اقتصادی چین بر پایه تسخیر بازارهای جهانی می باشد، چین با کاهش رشد اقتصادی مواجه خواهد شد. حال آیا راه برای کشور چین بسته خواهد شد؟ مسلم است که نه. چین می تواند در صورت چنین اتفاقی، دستمزدهای داخلی را افزایش داده و با ایجاد قدرت خرید در داخل بازار داخلی را جایگزین بازار های خارجی نماید.

ادامه مطلب ...

طرح توجیهی تولید پوشاک ضد میکروب(آنتی باکتریال)

پکیج طرح های توجیهی گروه صنایع نساجی , پوشاک و چرم

به صورت آماده جهت اخذ وام بانکی و مجوز های مربوطه

چند نمونه از طرح های موجود در این مجموعه

طرح توجیهی تولید نخ دندان – 40 صفحه
طرح توجیهی تولید نخ از ضایعات نساجی – 45 صفحه ای
طرح توجیهی ریسندگی ابریشمی – 46 صفحه
طرح توجیهی تولید چرم سبک و سنگین – 65 صفحه
طرح توجیهی تولید توری پشه بند – 57 صفحه
طرح توجیهی تولید سوپر جاذب های اکریلیک – 61 صفحه
طرح توجیهی تولید روکش کفش – 76 صفحه
طرح توجیهی تولید کفش چرمی – 49 صفحه
طرح توجیهی تولید کفش ایمنی – 54 صفحه
طرح توجیهی تولید واکس کفش – 30 صفحه
طرح توجیهی تولید تور ماهیگیری – 54 صفحه
طرح توجیهی تولید فوم پلی اورتان – 50 صفحه
طرح توجیهی تولید پارچه ابریشمی خام – 46 صفحه
طرح توجیهی روبان بافی – 33 صفحه
طرح توجیهی واحد پشم ریسی – 45 صفحه
طرح توجیهی بازیابی و ریسندگی پشمی – 48 صفحه
طرح توجیهی تولید نخ POY پلی استر – 59 صفحه
طرح توجیهی تولید پلوش و پتو – 53 صفحه
طرح توجیهی تولید پتوی پشمی – 57 صفحه
طرح توجیهی تولید پتوی ابریشمی – 42 صفحه
طرح توجیهی تولید تریکو کشباف – 44 صفحه
طرح توجیهی تولید پوشاک محافظ در برابر حرارت – 48 صفحه
طرح توجیهی تولید شلوار جین – 40 صفحه
طرح توجیهی تولید پوشاک ( پیراهن مردانه ) – 44 صفحه
طرح توجیهی تولید پوشاک زمستانی – 43 صفحه
طرح توجیهی تولید پوشاک ضد میکروب ( آنتی باکتریال ) – 52 صفحه
طرح توجیهی تولید پوشاک نظامی پنبه و نایلون – 51 صفحه
طرح توجیهی تولید پوشاک محافظ در برابر مواد شیمیایی – 45 صفحه
طرح توجیهی تولید انواع جوراب – 55 صفحه


شماره مجوز 1031/23341/85
توجه :کلیه محصولات این فروشگاه (چاره) طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است و بر روی CD و DVD های اورجینال و با بسته بندی ویژه فروشگاه و کیفیت بالا برای فروش عرضه شده اند.
ارسال سریع


قیمت: 30,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید طرح توجیهی تولید پوشاک ضد میکروب(آنتی باکتریال) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید طرح توجیهی تولید پوشاک ضد میکروب(آنتی باکتریال)

آموزش پر درآمدترین شغلها



آموزش پر درآمدترین شغلها

آموزش ویدئویی پردرآمدترین شغلها

بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل

ویژگیهای این مجموعه آموزشی :
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل
بدون نیاز به سرمایه اولیه
عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری
آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم
قابلیت انتخاب و شروع فعالیت شما در چندین شغل پردرامد

لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه به شرح زیر می باشد:

1-کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل:
با فراگیری این آموزش در کمترین زمان ممکن تمام جزئیات تخصصی مورد نیاز برای ایجاد مزرعه کشت قارچ در هر مقیاسی که اراده کنید (از مقیاس کوچک آپارتمانی تا مقیاس های کارگاهی وحتی صنعتی ) را می توانید یکجا دراختیار داشته باشید.

2-آموزش چاپ سیلک در منزل :
آموزش ویدئویی چاپ سیلک روی سطوح صاف و مسطح مانند سی دی ، دی وی دی، بشقاب های صاف ، بدنه خودرو ، آئینه و شیشه، ورق های آلومینیم و ... که در این آموزش شما با تمام اصول کار تولید توری مادر و استفاده چندین باره از آن و کل ریزه کاری ها و جزئیات این حرفه پردرآمد آشنا می شوید. اصول کارکرد میز چاپ و نحوه ساخت آن در منزل به کمک وسایل ساده از جمله آموزش های ارزشمند این مجموعه به شمار می آید به نحوی که شما با حداقل هزینه می توانید با کمترین وسایل ممکن میزکار چاپ سیلک در هر اندازه ای که بخواهید رابسازید و سفارش های متنوع در مقیاس های مختلف را قبول کنید.

3-آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل:
در این آموزش شما به خوبی نحوه ساخت انواع مهرهای ژلاتینی ، با کمترین هزینه ممکن را فرا خواهید گرفت.

4-آموزش شمع سازی در منزل:
شمع سازی جزو هنرهای بسیار قدیمی بشریت است. در واقع سابقه شغل پردرآمد شمع سازی به روزهای اول کشف روشنایی می رسد. اندکی چربی و یک رشته نخ یا الیاف جاذب روغن برای ساخت یک شمع کفایت می کند. اما با کشف برق و وفور انواع لامپ های روشنایی اکنون ، شمع سازان باید به فکر استفاده از این ابزار روشنایی قدیمی در شکل و مدل های جدید باشند. در حال حاضر شمع های فانتزی جزو پرمشتری ترین شمع های موجود در بازار هستند. شمع هایی که داخل گیلاس های شیشه ای جادهی شده اند و اعماق دریا یا آسمان و یا کوه و دشت را در دل خود منعکس می کنند و یا شمع هایی که به شکل گل و میوه و وسایل منزل اند و.... ! شمع سازی یک هنر جهانی است. در این مجموعه بی نظیر ویدئویی شما به طور گام به گام با تمام جزئیات مورد نیاز برای ساخت انواع متداول شمع های فانتزی آشنا شوید

5-آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل:
ساخت جعبه های فانتزی مخصوص نگه داری وسایل عتیقه ، هدایای گرانبها و اصولا هر نوع ماده و جسمی که نیازمند یک بسته بندی متفاوت و زیبا باشد از جمله هنرهای پردرآمد شاخه بسته بندی کالاهاست که با توجه به تعدد و تنوع فراوان کالاهای مصرفی و تزئینی موجود در بازار ، تعداد مشتری آن تقریبا غیر قابل پیش بینی است. در این مجموعه ویدئویی اصول ساده ساخت جعبه های فانتزی دستی به شما آموزش داده می شود و شما با درک سادگی قواعد این شغل می توانید هر طرح دلخواه دیگری را شخصا به صورت جعبه درآورید و برای هر هدیه ای ، جعبه ای شکیل و زیبا طراحی کنید که بعضی اوقات ارزش خود جعبه به اندازه هدیه داخل آن باشد. ساخت جعبه های فانتزی جزو مشاغل پردرآمد بازار است.

6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل

7-آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل:
هویه کاری روی پارچه یعنی استفاده از هویه های ضعیف لحیم کاری برای انتقال طرح های آماده روی پارچه از طریق سوزاندن مسیرها بر اساس قالب های فلزی آماده.با کمی ظرافت و حوصله و ذوق و سلیقه می توانید تمام وسایل عروس ، سجاده و جانماز ، وسایل اتاق خواب ، وسایل آشپزخانه و غیره را با این هنر بسازید و بخشی از بازار بزرگی را که در حال حاضر بسیار هم پرمشتری است را از آن خود سازید.

8-آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ:
در اين آموزش شما با اصول روتوش تصاوير ديجيتالي در فتوشاپ و همچنين مونتاژ تصاوير با يكديگر - تنظيم رنگها و تغييراتي كه مي توان براي بهينه كردن يك تصوير ديجيتالي توسط فتوشاپ انجام داد را بخوبی خواهید آموخت.

به شما پیشنهاد می نماییم این مجموعه و فرصت استثنایی را که می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات مالی شما باشد را از دست ندهید!
 


حدود 60 میلیون یورو در صنعت نساجی مازندران سرمایه گذاری شد

حدود 60 میلیون یورو در صنعت نساجی مازندران سرمایه گذاری شد

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایرنا، سیدعلی اکبر طاهایی دوشنه شب در جلسه رسیدگی به مشکلات کارخانه نساجی مازندران، گفت: دولت متعهد شده است تا تمامی سعی و تلاش خود را معطوف به ادامه فعالیت این واحد تولیدی کند و برای تحقق این مهم از هیچ سعی و تلاششی دریغ نمی کند.

وی حمایت از سرمایه گذاران را از جمله رویکردهای اصلی دولتمردان ذکر کرد و اظهار داشت: بخش خصوصی نیز برای اشتغالزایی در منطقه باید از مشاغل موجود حفاظت و صیانت کند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: شرایط بازنشستگی بیش از 250 نفر از کارگران نساجی مازندران فراهم شده است و دولت سهم خود را در این بخش پرداخت کرده است.

طاهایی گفت: از سرمایه گذار کارخانه نساجی مازندران نیز انتظار است در خصوص نحوه پرداخت سهم کارفرما با سازمان تامین اجتماعی به توافق برسد.

وی با اشاره به نصب برخی تجهیزات و دستگاه های تولید منسوجات در این واحد تولیدی افزود: سرمایه گذار کارخانه نساجی باید به تمامی تعهدات و وعده های خود در خصوص راه اندازی تمامی بخش های کارخانه از جمله قسمت بافندگی و رنگرزی عمل کند.

استاندار مازندران گفت: با اقدامات صورت گرفته، بخش بافندگی و رنگرزی کارخانه نساجی مازندران در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا محصولات تولیدی کارخانه نساجی مازندران با بالاترین کیفیت به بازار عرضه شود.

هدف‌گذاری صادرات یک میلیارد دلاری فرش در سال 91



به گزارش «نساجی نیوز» محمد باقر آقاعلیخانی در گفتگو با مهر با بیان اینکه هدف‌گذاری صادرات فرش دستباف در سال جاری 600 میلیون دلار بوده است، گفت:‌ تاکنون 500 میلیون دلار از این رقم محقق شده است که امید می‌رود در اسفندماه این آمار به 560 میلیون دلار برسد.


رئیس جدید مرکز ملی فرش ایران افزود: برای سال آینده صادرات یک میلیارد دلاری فرش دستباف در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی به تصویب رسیده که بر این اساس، برنامه ریزی‌های گسترده‌ای برای تحقق این رقم در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تحقق چنین هدفی با توجه به حذف آمریکا از کشورهای وارد کننده فرش دستباف ایران بوده است؟ تصریح کرد: اگر امروز به صادرات 500 میلیون دلاری فرش دستباف رسیدیم با اتکا به برند 40 تا 50 سال گذشته است اما اعتقاد داریم که هم اکنون نسلی از جامعه جهانی تغییر کرده و نسل جدید مشتری فرش دستباف ایران است ولی اطلاعاتی از آن ندارد.

علیخانی ادامه داد: بر همین اساس 30 میلیون دلار هزینه تبلیغات در 30 کشور دنیا در سال 91 پیش‌بینی شده است که امیدواریم بتوانیم با تبلیغات بازارهای جدیدی را جایگزین آمریکا کنیم.

وی اظهار داشت: اگر امروز صادرات فرش دستباف ایران به صورت رسمی در آ‌مریکا با مشکل مواجه است اما به دنبال ایجاد بازارهای جدیدی هستیم که بتوان سهم آمریکا را به آنها واگذار کرد، ضمن اینکه صادرات به ‌آمریکا در قالب غیررسمی ادامه دارد.

نظر سنجی عملکرد گیل تکس

نظر سنجی عملکرد گیل تکس

حدود یک سال و نیم از آغاز فعالیت گیل تکس(سایت تخصصی مهندسی نساجی) که به منظور پیشبرد این رشته و صنعت نساجی ایجاد شده ،می گذرد.گیل تکس در تمام این مدت به طور مستقل کار کرده و تا کنون تحت هیچ ارگان یا نهادی نبوده و هزینه هایی که برای این سایت انجام می شود تماما به وسیله اعضای مدیریت گیل تکس پرداخت میگیرد و تا کنون هیچ گونه برگشت هزینه ای نداشتیم.مسلما کم و کاستی های در طول این مدت داشتیم که به بزرگیتون ما رو ببخشید.در بسیاری از موارد از نظرات خوب شما استفاده کردیم .اما اکنون تصمیم گرفتیم تا نظر شما رو در مورد گیل تکس، در قالب یک نظرسنجی بدونیم.مسلما نظر شما در ادامه کار ما و فعالیت ما برای شما،  بسیار تاثیر گذار است .پس ما را از نظراتتان بی بهره نذارید.


برای نظر سنجی به لینک زیر مراجعه کنید.


لینک نظر سنجی


معاون اول رییس جمهور خواستار احیاء صنعت نساجی شد

معاون اول رییس جمهور خواستار احیاء صنعت نساجی شد

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایرنا، محمدرضا رحیمی سه شنبه شب درجلسه کارگروه حمایت از تولید خواستار رونق صنعت نساجی شد و گفت: صنعت نساجی با اشتغالزایی فروانی که به همراه دارد باید در سطح کشور احیاء و زمینه‌های گسترش فعالیت آن فراهم شود.

معاون اول رییس جمهور ایجاد فرصت‌های شغلی فروان، توسعه صادرات غیر نفتی و ارزش افزوده را از جمله مزایای رونق گرفتن صنعت نساجی برشمرد و خواستار برنامه ریزی و تشکیل جلسات برای حمایت بیشتر از این صنعت شد.

رحیمی همچنین لازمه گسترش صنعت نساجی در کشور را تامین مواد اولیه و افزایش کشت پنبه در سطح کشور دانست و بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی برای رفع موانع پیش روی صنعت نساجی و بکارگیری ماشین‌آلات مدرن در این صنعت تاکید کرد.

در این جلسه راه‌های حمایت از تولید و نیز صنعت نساجی و مشکلات و تنگناهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیشنهاداتی ارائه شد.

حمایت از ساختار خطوط تولید لامپ رشته‌ای و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات صندوقهای حمایتی دولت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سنتز نانوذرات نقره همزمان با رنگرزی کالای نایلون انجام شد

سنتز نانوذرات نقره همزمان با رنگرزی کالای نایلون انجام شد
 محققان دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به سنتز همزمان نانوذرات نقره همراه با رنگرزی کالای نایلون و ایجاد خواص ضد باکتریایی در آن شدند.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، وحید بابا احمدی، دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح با بیان این که روش‌های مختلفی برای سنتز نانوذرات نقره وجود دارد که احیاء شیمیایی از متداول‌ترین آنهاست، تصریح کرد: در این تحقیق از نیترات نقره به عنوان نمک نقره و از کلرور قلع به عنوان احیاء کننده و همچنین دندانه رنگرزی استفاده شده است. درواقع از خاصیت دوگانه کلرور قلع جهت رنگرزی و سنتز نانو ذرات به صورت همزمان استفاده شده و برای کنترل شکل و اندازه نانو ذرات از ستیل تری متیل آمونیوم برمید (CTAB) به عنوان یک سطح فعال کاتیونی استفاده شده است.

ادامه مطلب ...