مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

آمار صادرات و واردات صنایع نساجی کشور در سال 1393

 براساس اعلام دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی مطابق با آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران طی سال 1393، کل صادرات صنایع نساجی کشور با احتساب رنگ، ماشین آلات و فرش دستباف بالغ بر 02/1 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. صادرات محصولات صنایع نساجی بدون احتساب رنگ، ماشین‌آلات و فرش دستباف طی یازده ماه گذشته برابر با 4/660 میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال 92 افت یک درصدی داشته است.
 
ادامه مطلب ...

پشت پرده ورشکستگی کارخانجات تولید چادر در ایران

تولید کننده با سابقه چادر معتقد است که: ما خیلی از کارخانجات را داریم که می‌شود تقویت کرد ماشین الات انها تا حدودی مناسب است ولی براثر بدهی مالیات بسته هستند اگر اینها را معاف کنند و کمک بدهند و تا رشد کنند تعهداتی هم بگیرند و خود افراد با خدا معامله کنند نساجی رونق می‌گیرد. 
ادامه مطلب ...

نیاز صنعت نساجی یزد به نوسازی/واردات خاری در گلوی صنعت دیرپای یزد

یزدـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با تاکید بر اینکه صنعت نساجی یزد نیازمند نوسازی است، گفت: نساجی یزد باید با حمایت دولت، جایگاه گذشته خود را به دست آورد.
محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قدمت بالای نساجی در استان یزد اظهار داشت: این صنعت اکنون با چالش های جدی مواجه است و باید تلاش شود تا جایگاه گذشته آن احیا شود. 
ادامه مطلب ...

آگهی استخدام یک واحد تولیدی

یکواحدتولیدی 1نفر مهندس , شیمی نساجی یاعلوم الیاف آقابا , پایان خدمت (شهریاروحومه)نیازدارد
داخلی 116 65750026

آگهی استخدام شرکت رنگرزی الیاف

شرکت رنگرزی الیاف , با25نفرپرسنل به مهندس , نساج جهت مدیریت واحد رنگرزی , ترجیحابومی وباسابقه آشنابه رنگ , همانندی وماشین آلات رنگرزی , کار:تهران کیلومتر45جاده خاوران

 (تماس9الی17) 88740773