مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سایت اطلاع رسانی صنعت نساجی اصفهان راه‌اندازی می‌شود

 دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: با وجود مشکلات مربوط به فضای برگزاری نمایشگاه، هیچ زمانی صنعت نساجی اصفهان همکاری و مشارکت خود را با دیگر کشورهای فعال در این زمینه قطع نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، محسن رخشان، پنچ شنبه، 28 آذر در نشست دهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، با بیان اینکه بدون شک حضور صادرکنندگان نمونه در صنعت نساجی اصفهان خالی از لطف نیست، اظهار کرد: باید صادرکنندگان نمونه و فعال صنعت نساجی را شناسایی و حمایت کرده تا به اقتصاد کشور کمک کرده باشیم.
 
ادامه مطلب ...

کم و کاستی‌ نمایشگاه نساجی اصفهان از نگاه فعالان خارجی

 یک فعال صنعت نساجی ترکیه گفت: بدون شک اولین راه ارتباط با فعالان حوزه نساجی از راه ایجاد وب سایت نمایشگاه‌های بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، یوسف ازریل، پنج شنبه، 28 آذر در نشست دهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، با بیان اینکه ترکیه در ترخیص کالا از گمرگ ایران با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: نساجان فعال این کشور انتظار داشتند که مسوولان برگزار کننده نمایشگاه درآوردن اجناس ترکی به اصفهان همکاری کنند تا این مشکل برطرف شود.
 
ادامه مطلب ...

‌نمایشگاه نساجی را هر ساله برگزار می‌کنیم

رئیس امور نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت:‌ نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان به صورت دو سالانه برگزار می‌شود اما اگر جمع‌بندی و موافقت شرکت کنندگان را داشته باشیم این نمایشگاه را هر ساله برگزار می‌کنیم.
محسن رخشان بعدازظهر امروز در نشست خبری مهمانان خارجی دهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان، با تشکر از تمامی مهمانان به خاطر حضور در نمایشگاه اظهار کرد: خوشبختانه امسال استقبال خوبی از نمایشگاه نساجی به عمل آمده است.
 
ادامه مطلب ...

دلایل توسعه نیافتن هایپرمارکت‌ها در ایران

در اغلب کشور‌های دنیا هایپرمارکت یا شهرک‌های تخصصی خرید وجود دارد که در آنها یک محصول در مدل‌ها و طرح‌های متفاوت تولید و فروخته می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ایران هایپرمارکت یا شهرک‌های تخصصی عرضه‌ی محصولات وجود ندارد تا یک فرد بتواند تمام نیاز خود مانند خرید پوشاک را در یک فضای مناسب رفع کند.
 
 

در ایران سیستم خرید و فروش به گونه‌ای است که فرد متقاضی هر کالایی را با توجه به هزینه‌ در نظر گرفته‌اش از یک مکان خریداری کند.

از سوی دیگر افتتاح و ادامه‌ی فعالیت‌ یک هایپرمارکت در ایران به موارد متعددی همچون سرمایه‌ بالا، متنوع بودن کالا و پاسخ‌گویی به نیاز تمام مشتریان در بحث اقتصادی و تنوع ‌پذیری نیازمند است.

به گفته مشاور اتحادیه کشوری پوشاک ایجاد هایپرمارکت‌ها مانند پوشاک کار بسیار دشواری است زیرا ورود به تمام بخش‌های پوشاک کار بسیار سختی است.

مهدی محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رابطه با پوشاک به دلیل تنوع پارچه، دوخت، طراحی و تنوع کیفیت کنار هم گذاشتن مدل‌های مختلف پوشاک و تامین نیاز مشتریان که سلایق مختلف و هزینه‌های مختلفی برای پوشاک در نظر گرفته‌اند کار بسیار دشواری است.

وی ادامه داد: برای ایجاد چنین هایپرمارکت‌هایی نیاز به زیرساخت و سرمایه‌گذاری بالا است، اما در حال حاضر می‌توان شهرک پوشاک راه‌اندازی کرد.

محمودی تصریح کرد: شهرک پوشاک بهترین راه‌حل برای گردهم آوردن تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک است که منجر به افزایش کیفیت در پی افزایش رقابت است و در کنار آن خریداران می‌توانند تمام نیاز خود را در یک مکان برآورده کنند.

مشاور اتحادیه کشوری پوشاک تاکید کرد: در کنار نگاه کسب و کار باید برای افراد مکان تفریحی ایجاد کرد تا در کنار خرید اوقات خوشی داشته باشند که در انتها این ارائه‌ی خدمات باعث جذب بیشتر مشتری می‌شود.

او یادآور شد:‌ ایجاد هایپرمارکت در ایران به‌طور کل به دلیل ارجح‌ بودن «پز ثروت» سخت است، زیرا برای ایرانیان خرید کالاهای ارزان قیمت در جلوی دید دیگر افراد سنگین است.

مشاور اتحادیه کشوری پوشاک با اشاره به این‌که گردشگر پوشاک در ایران بسیار زیاد است، افزود: اغلب گردشگران خرید نمی‌کنند و تنها دوست دارند درمحیط‌های فروشگاهی قدم بزنند.

وی تصریح کرد: در کسب و کار گردشگر بسیار مهم است، زیرا هرچه گردشگر بیشتر باشد رونق کسب و کار بیشتر است.

نساجی بروجرد به بهای اندک و چک های بی وصول فروش رفت

یکی از نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه واگذاری کارخانه نساجی این شهر در سال 89 در هاله ای از ابهام قرار دارد و این واحد تولیدی به بهای اندک فروخته شده است.
 
به گزارش ایرنا، بهرام بیرانوند در گفت وگو با خبرنگاران افزود: کارخانه ای که تا سال 88 سودآوری داشت، سال 89 به دلیل نامشخص به فروش رسید.
  
ادامه مطلب ...

جمعیت ایران سالی 3/1میلیارد مترمربع پارچه نیاز دارد

رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی اصفهان گفت: مصرف سرانه پوشاک در ایران 16 تا 17 مترمربع است بنابراین برای کل جمعیت کشور سالی حدود یک میلیارد و 300 میلیون مترمربع پارچه نیاز داریم.
حاتم شاه کرمیˈ روز چهارشنبه در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی اصفهان اظهار کرد: اکنون 350 میلیون مترمربع واردات پارچه به کشور است در حالی که اگر ورود فناوری در این صنعت بخوبی صورت بگیرد، امکان تولید آن در داخل وجود دارد.
 
ادامه مطلب ...

تلاش نساجان اصفهانی برای کاهش واردات لباس چینی به کشور

رئیس هیئت مدیره شرکت‌های نساجی اصفهان گفت: نساجان اصفهانی وجود تحریم‌ها را از تهدید به فرصت تبدیل کرده و جای محصولات چینی را در بازارهای داخلی کم کردند.
 حبیب‌الله شاه‌کرمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی که در محل نمایشگاه‌های دائمی اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: از مجموع 8 هزار واحد صنعتی موجود در اصفهان 2 هزار و 200 واحد آن به صنعت نساجی اختصاص دارد.

وی افزود: 75 درصد فرش 65 درصد پاچه و 90 درصد باند و گاز کشور در اصفهان تولید شده و در مجموع 50 درصد تولید الیاف مصنوعی و 52 درصد اشتغال در صنعت نساجی در اختیار اصفهان است.
ادامه مطلب ...

ماشین‌آلات فرسوده آفت جان صنعت نساجی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان مطرح کرد
ماشین‌آلات فرسوده آفت جان صنعت نساجی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: متاسفانه با وجود این‌که روزی اصفهان لقب منچستر شرق را داشت و در زمینه نساجی یکی از قطب‌های کشور و حتی خاورمیانه بود، اما در حال حاضر در برخی محصولات به وارد کننده محصولات تبدیل شده‌ایم.
 
ادامه مطلب ...