مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بهره برداری از خط جدید پلی استر شرکت پلی اکریل در اصفهان

با تلاش متخصصان شرکت پلی اکریل در اصفهان ، خط جدید poy (پلی استر ) به بهره برداری رسید.
مدیر تحقیق ، توسعه و تضمین کیفیت شرکت پلی اکریل امروز گفت: این خط جدید با تغییرکاربری روی ماشین ریسندگی یارن ، راه اندازی شد.
آقای عباسیان افزود: با بهره برداری از این خط جدید ، روزانه 25 درصد معادل 16 تن محصول به تولید کارخانه پلی استر این شرکت افزوده شد.
مدیرکارخانه پلی استر شرکت پلی اکریل ایران نیز گفت: تکمیل زنجیره تولید محصول نخ و تامین خوراک اولیه از جمله علل راه اندازی این خط تولید بود.
آقای رئیسی افزود: برای اجرای این طرح در مدت دو سال 6 میلیارد ریال هزینه شد.
شرکت پلی اکریل اصفهان نخستین و بزرگترین تولید کننده نخ و الیاف پلی استر و الیاف اکریلیک در سال 1368 تاسیس شد.

ترفندهایی برای اتو زدن

 اتو کشیدن یکی از کارهای مهمی است که در هر خانه ای لازم است. هرچند اتوکشی های بیرون از منزل هستند اما این کار هزینه بر است و با کمی دقت می توان در خانه به همان خوبی و با هزینه ی کمتر ،لباس هایی منظم و اتو کشیده داشت.
 
ادامه مطلب ...

بیکارترین رشته‌های تحصیلی +جدول

بیکارترین رشته‌های تحصیلی +جدول


به گزارش جهان به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در روزهای اخیر در مراسم تودیع و معارفه وزرای اقتصادی کشور با اعلام اینکه امروز اشتغال و تورم دو چالش اصلی و اساسی کشور محسوب می شود گفته است: دولت در نظر دارد برنامه هایی را به صورت فوری و اضطراری در حوزه اشتغال کشور اجرا کند.
طی یکی دو دهه اخیر جامعه با گرایش روزافزون جوانان برای ورود به دانشگاه ها مواجه بوده و این روند همچنان ادامه دارد. اغلب افرادی که دوره متوسطه تحصیلی را طی می کنند یک نگاه جدی برای ورود به دانشگاه و دریافت یک مدرک را دارند. این مسئله به حدی رسیده است که امروز در بسیاری از رشته های دانشگاهی که جوانان از آنها فارغ التحصیل می شوند، بازار کاری وجود ندارد و به اصطلاح بازار کار بسیاری از رشته ها اشباع شده است.
 

ادامه مطلب ...

عدم بازاریابی مهمترین مشکل صادرکنندگان ایرانی در عراق است

موسوی:
عدم بازاریابی مهمترین مشکل صادرکنندگان ایرانی در عراق است
آبادان – خبرگزاری مهر: معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: یکی از مهمترین مشکلات صادرکنندگان ایرانی عدم بازاریابی در کشور عراق است.

علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه صنعت، تجارت و بازرگانی برای رسیدگی به مشکلات و رفع موانع پیش روی صادرکنندگان محصولات تولیدی با حضور مسئولین ایرانی و عراقی در منطقه آزاد اروند افزود: بر اساس هماهنگیهای به عمل آمده با رایزن جمهوری اسلامی ایران در عراق قرار شد در این خصوص همکاریهای لازم انجام شود.  ادامه مطلب ...

واکنش نعمتی‌ به واردات چادرمشکی

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس، درواکنش به واردات بی رویه چادر مشکی به کشور، گفت: با توجه به اینکه واحدهای مناسبی در بحث تولید چادر مشکی در کشور وجود دارد اما متأسفانه به علت قاچاق و واردات بی رویه چادرازکشورهایی چون کره، ژاپن و چین توسط مافیای چادرنتوانسته ایم آن طور که باید و شاید ازظرفیت این صنعت بهره ببریم. 
ادامه مطلب ...

جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت
جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

رئیس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان از جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

سیما پشم فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران بویژه ماده 4 و تبصره های ذیل ماده 6 قانون سازمان به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی به کشور، این اداره کل بر همه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را دارند نظارت کرده و تنها درصورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آنها صادر می گردد در غیر این صورت همه محموله‌های نامرغوب خارجی و غیر استاندارد باید مرجوع شوند. 

ادامه مطلب ...

آگهی استخدام یک شرکت تولیدی , معتبرنساجی

یک شرکت تولیدی , معتبرنساجی , واقع درشهرستان ساوجبلاغ , جهت تکمیل کادرخوداز , افرادواجدشرایط ذیل , دعوت به همکاری مینماید: ,
1-لیسانس مهندسی شیمی , نساجی 8نفرآقاجهت , آزمایشگاه کنترل کیفیت , وخط تولیدالیاف مصنوعی ,
 2-لیسانس مهندسی شیمی , نساجی وعلوم الیاف ویا , تکنولوژی نساجی4نفرآقا , باحداقل2سال سابقه کار , درتولیدالیاف مصنوعی , و یا ریسندگی , متقاضیان می بایست , ساکن محدوده شهرستان , کرج تاهشتگرد باشند. ,
 لطفا رزومه خود را به , آدرس ایمیل ویافاکس , ارسال فرمائید
فاکس 22054730 ziapoor@pars-co.ir

استخدام کارشناس شیمی نساجی

یک واحد تولیدی به یک نفر , کارشناس شیمی نساجی و , علوم الیاف رابه همکاری دعوت می نماید
(داخلی 6) 65750026