مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

۷۰ درصد از بدهی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر به تامین اجتماعی پرداخت شده است

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد بدهی این واحد نساجی به تامین اجتماعی پرداخت شده است.  
 سید عبدالحسین سجادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بدهی این واحد نساجی به تامین اجتماعی را ۱۳۰میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: این بدهی از سال ۱۳۶۲ تا آبان ۱۳۹۵به صورت غیر متناوب بوده به طوری که از ابتدای امسال با پیگیری های صورت گرفته ۱۰۵ میلیارد ریال از بدهی های این شرکت به تامین اجتماعی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سنوات پرسنل قراردادی شرکت گسترش صنایع بلوچ تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۵ به حساب آنان واریز شده است، اظهار داشت: در تلاش هستیم با جذب اعتبارات لازم حقوق و عیدی کارگران را تا قبل از سال پرداخت کنیم.
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ ایرانشهر گفت: هم اینک خط ریسندگی این واحد نساجی فعال است به طوری که در این واحد روزانه یک و نیم تن نخ تولید می شود.
سجادی بیان کرد: سالن چاپ و تکمیل نیز در حال نوسازی و بازسازی و تجهیز به ماشین آلات مدرن است.
وی افزود: در صورت تخصیص سرمایه در گردش به این واحد تا سقف یکصد میلیارد ریال ضمن ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر، شاهد رونق اقتصادی نیز در منطقه خواهیم بود.
وی گفت: این واحد دارای سردخانه ای با ظرفیت ۸ هزار تن است که دارای ۲ خط شستشوی خرما و صنایع تبدیلی و بسته بندی است که متاسفانه به علت نبود سرمایه در گردش فقط از ۱۰درصد این ظرفیت استفاده می شود.
وی بیان کرد: هم اینک ۱۲۴ نفر دراین واحد نساجی مشغول بکار هستند که با تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت های دولت، با نصب دستگاه های جدید در سال آینده شاهد احیای دوباره این واحد خواهیم بود.
به گزارش گیل تکس، کارخانه فراگیر بافت بلوچ در سال ۵۵ در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد و در زمان اوج فعالیت حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند.
این کارخانه در سال ۸۷ دچار آتش سوزی و واحدهای ریسندگی آن کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد اما از سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفت و در اوایل امسال از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد