ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
9 هزار و 818 واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک کشور فعالیت می کنند.
اعضای هیات مدیره انجمن ها ، اتحادیه ها و کارخانه های نساجی و پوشاک کشور از واحدهای نساجی مازندران بازدید کردند .
در این بازدید مشکلات و راه های ظرفیت سازی و بهره وری بهینه از این صنعت بررسی شد . درنشست این هئیت با مدیران وصاحبان صنعت نساجی و پوشاک و فرش شهرستان قائم شهر همچنین بر ضرورت راه اندازی تشکل همگن صنایع نساجی و پوشاک در مازندران با هدف شناسائی نقاط قوت وضعف و تعیین استراتژیک تولید وتجارت محصولات نساجی و پو شاک و فرش تاکید شد .
رئیس هئیت مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران ، همچنین در این بازدید به خبرنگار ما گفت :فعالیت نه هزار و 818 واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک از ظرفیتهای این حوزه است که این میزان معادل 11درصد کل بنگاههای فعال تولیدی است.
فیضی اشتغالزائی 12 درصدی صنایع نساجی و پوشاک را فرصت خوبی برای ایجاد شغل و تولید دانست و افزود :بر اساس آمار سال 90 میزان شاغلان در صنعت نساجی وپوشاک و چرم کشور 647 هزار نفر یعنی معادل 21درصد کل صنایع کشور بوده است.
وی همچنین با اشاره به تصاحب بازارهای منطقه به دست نمایندگان کشورهایی چون چین ، ترکیه ،پاکستان و هند گفت: مصرف کل بازار داخلی ایران به پوشاک سالیانه بیش از 30 هرار میلیارد تومان است.
رئیس هئیت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران ، چشم انداز صنعت نساجی و پوشاک ایران در افق 1404 را دستیابی به جایگاه سوم صنعت نساجی منطقه خاورمبانه و دستیابی به رتبه پنجاه ام جهان اعلام کرد و گفت: تحقق این اهداف با تکیه بر رقابت پذیری ، نوسازی و سرمایه گذاری همراه با توسعه فناوری و ارتقای بهره وری امکان پذیر خواهد بود.