رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به سابقه طولانی همدان در صنعت چرم و ظرفیت های این استان در زمینه های مختلف افزود: صنعت چرم همدان نیازمند برند تجاری است. حمیدرضا فرسایی وحید عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش و چرم همدان که با حضور تولیدکنندگان کشوری در هتل باباطاهر همدان برگزار شد، گفت: تولید کیف و کفش و صنعت چرم همدان باید نام تجاری جهانی پیدا کند و منحصرا محصولات در همدان تولید و عرضه شود.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات اتحادیه کیف و کفش همدان برای برگزاری نمایشگاه و همایش کیف، کفش و چرم همدان افزود: همدان فقط در تولید کیف و کفش زنانه فعالیت دارد و باید به سمتی برویم که کفش مردانه نیز تولید کنیم.
فرسایی وحید در ادامه تاکید کرد: همدان علاوه بر صنعت چرم، در پوشاک، منبت کاری و سنگ های زینتی نیز ظرفیت های بسیاری دارد که متاسفانه از این ظرفیت ها استفاده نمی شود.
وی عنوان کرد: همدان در صنعت چرم قدمت ۹۰ ساله دارد و میتوانیم جزو استانهای مطرح کشور باشیم اما این نمایشگاه در حد توقع مردم نیست.
رئیس اتاق اصناف همدان همچنین مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را توسعه و شناسایی ظرفیت های تجاری خواند و افزود: ظرفیت های تولیدی و تجاری ایران در جغرافیای ملل باید شناسایی شود.
فرساییوحید با بیان اینکه همدان آمادگی برگزاری نمایشگاه تخصصی در پنج زمینه را دارد، افزود: توسعه فضای صنایع تولیدی ایجاد اشتغال را به همراه دارد.