مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نوین بافان پرنگ صادرکننده نمونه سال شد

در مراسم روز ملی صادرات ، شرکت نوین بافان پرنگ برای هشتمین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه ملی مورد تجلیل قرار گرفت و تندیس زرین را دریافت کرد.  
به گزارش تابناک ، در مراسم روز ملی صادرات که با حضور معاون اول رییس جمهوری، جمعی از وزرا و دولتمردان و بیش از 1800 تن از فعالان حوزه صادرات و تولیدکنندگان و صاحبنظران حوزه اقتصادی برگزار شد ،شرکت نوین بافان پرنگ برای هشتمین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه ملی  مورد تجلیل قرار گرفته و تندیس زرین را دریافت کرد.
 
شرکت نوین بافان پرنگ به عنوان یکی از شرکتهای گروه تولیدی "هپی لند" در کنار شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین شاد و پرنگ فام با بیش از2000  نفر نیروی انسانی و در مساحتی بیش از هفت هزار متر مربع واقع در منطقه آزاد انزلی در زمینه تولید، توزیع و صادرات انواع پوشاک بااستانداردهای بین المللی فعالیت دارد.
 
بیش از 90 درصد محصولات تولیدی این گروه تولیدی برای سایز های نوزادی تا جوان می باشد که با بروز رسانی مدلها از لحاظ مد ، طرح ، رنگ و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تولید وصادر می شود .
 
محصولات تولیدی این کارخانه با برند ROOH آلمان در بازارهای اروپایی عرضه می شود.  هم اکنون این محصولات در سی و یک فروشگاه بزرگ داخل کشور،  دو شعبه اصلی و دونمایندگی در کشور آلمان و ترکیه عرضه می شود.
 
طبق استراتژی توسعه بازار شرکت، محصولات این گروه به کشورهای دیگر مانند عراق، آذربایجان، روسیه ، تاجیکستان ، اسپانیا ،ایتالیا و چند کشور دیگر خاورمیانه ارسال می شود و تلاش برای بدست آوردن بازارهای جدید در سایر کشورهای اروپایی و آسیایی ادامه دارد.
 
محصولات تحت لیسانس این برند در سطح اروپا با مرکزیت فرانکفورت آلمان توزیع شده و همچنین برای بسیاری از کشور ها از طریق شعبه استانبول عرضه می شود.
 
این محصولات علاوه بر استاندارد ISO 9001: 2008 ، تحت استاندارد  بین المللی سلامت مواد اولیه کاربردی   ( Oeko - Tex standard 100)  تولید شده و به همین خاطر براحتی مجوز ترخیص و عرضه در بازار های اروپایی را دریافت می نماید.

نوین بافان پرنگ صادرکننده نمونه سال شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد