مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

۶۰درصد از کارخانجات نساجی اصفهان با زیر ۵۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند

دبیر انجمن کارخانجات نساجی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد نساجی بزرگ شناسنامه دار در استان اصفهان گفت: ۶۰ درصد از این واحدها با ظرفیت زیر ۵۰ درصد فعال هستند.
مظفر چلمغانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت نساجی در استان اصفهان گفت: در حال حاضر به دلیل واردات بی‌رویه پارچه و کاهش توان خرید مردم رکود مرگباری بر نساجی استان اصفهان حاکم است.  وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از واحدهای نساجی کشور در استان اصفهان فعالیت دارند، افزود: تولیدات استان به استان‌های کردستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کشورهای عراق و افغانستان صادر می‌شود.

دبیر انجمن کارخانجات نساجی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد نساجی بزرگ شناسنامه دار در استان اصفهان بیان داشت: این در حالی است که ۶۰ درصد از این واحدها با زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

وی همچنین به فعالیت ۶ هزار واحد کارگاهی و زیرپله‌ای نساجی در استان اصفهان اشاره کرد و  ادامه داد: در مجموع در حال حاضر صنایع بزرگ و  کارگاه‌های زیرپله‌ای نساجی استان حدود ۱۲۰ هزار اشتغال را در اصفهان ایجاد کرده‌اند.

چلمغانی با بیان اینکه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نساجی استان به لحاظ تامین مواد اولیه برای تولیدات خود دچار مشکل نیستند، ابراز داشت: این کارخانه‌ها انواع پارچه‌های ملحفه‌ای، فاستونی، شبه‌فاستونی، فرش، موکت و .. را تولید و در انبارها ذخیره دارند ولی به دلیل نداشتن بازار تولیدات خود را کاهش داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد