مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

استان مازندران قطب نساجی کشور است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه مازندران قطب نساجی است، گفت: علاقمند به صادرات ماشین آلات و محصولات نساجی به کشور بلژیک هستیم.
به گزارش گیل تکس به نقل از خبرگزاری مهر، محمد محمدپور صبح یکشنبه در نشست با هیئت تجاری بلژیک افزود: همچنین مازندران قطب صنایع غذایی در کل کشور بوده و علاقمند به مبادلات محصولات غذایی هستیم که مازندران در زمینه فلورین و سنگ های تزییینی که محصول خوبی برای اروپاست نیز ظرفیت خوبی دارد.
  وی عنوان کرد: برای عملیاتی شدن پیشنهادها، آماده واگذاری زمین به فعالان در این زمینه هستیم.

محمدپور با اشاره به ظرفیت بندر امیرآباد با دو هزار هکتار زمین و فاصله 25 کیلومتری به فرودگاه و دسترسی به منابع انرژی از جمله گاز ، دسترسی به نیروی کار ارزان و توانمند را از دیگر قابلیتهای مازندران بیان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: این استان برای دستیابی به محصولات ارگانیک آمادگی دارد و علاقمند به صادرات این محصولات هستیم و حاضریم به طرف بلژیکی در این زمینه وارد جزئیات شویم.

وی با بیان اینکه توریسم و گردشگری نیز از دیگر مزیتهای مازندران است، عنوان کرد: کمتر مردم در دنیا به مهمان نوازی ایرانیان هستند و در ایران به راحتی می توانید سفری به اعماق تاریخ داشته باشید.

وی با عنوان اینکه در ماههای اخیر تبادلات تجاری ایران با کشورهای دیگر بیشتر شده است، اظهار داشت: بلژیک مرکز سیاسی اروپاست و تاریخ آن بویژه در قرن 18 نشان دهنده یک جهش اقتصادی است.

محمدپور افزود: همچنین مازندران به عنوان یک استان مهم ایران سابقه تاریخی خوبی دارد.

وی اظهار داشت: اکنون در عصر ارتباطات و دهکده جهانی بسر می بریم و می توانیم دیالوگ خود را در حالت برد – برد پیش ببریم و ما به دنبال یک رابطه عمیق و پایدار اقتصادی بین ایران و بلژیک هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد