مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

رکود بازار نساجی قیمت‌ها را کاهش داد

دبیر انجمن نساجی اصفهان گفت: در حال حاضر رکودی بر بازار نساجی حکم‌فرماست و قیمت‌ها نیز به همین دلیل کاهش یافته است.
 مظفر چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار نساجی اظهار کرد: در حال حاضر رکودی بر بازار نساجی حکم‌فرماست که امیدواریم برطرف شود.
وی ادامه داد: خرید و فروش کاهش یافته و در بازار تکاپویی دیده نمی‌شود، قیمت‌ها نیز به همین دلیل کاهش یافته است.
   دبیر انجمن نساجی اصفهان در ارتباط با برپایی نمایشگاه‌های نساجی در استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌‌المللی نساجی که مدتی پیش در اصفهان برگزار شد بازتاب خوبی برای اصفهان داشت و بسیاری از تولیدکنندگان خارجی را با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصفهان آشنا کرد.

وی افزود: در طول برگزاری نمایشگاه نساجی اصفهان شرکت‌کنندگان خارجی را به بازدید از چند واحد تولیدی بردیم که به‌روز بودن و پیشرفته بودن خط‌های تولید نظر مهمانان خارجی را جلب کرد و ظرفیت‌های استان اصفهان را به رخ کشید.

چلمقانی بیان کرد: خیلی‌ها منچستر را قطب نساجی می‌دانند اما روزی لباس پلیس شهر منچستر را نساجی‌های اصفهانی تولید می‌کردند و این نشان از توانمندی صنعت نساجی اصفهان دارد.

وی با اعلام اینکه فرهنگ‌سازی نقش بسیار مهمی در جلب افکار عمومی دارد، تصریح کرد: اگر فرهنگ‌سازی درست و مناسبی توسط رسانه‌ها انجام شود و مردم با توانمندی تولیدکنندگان داخلی آشنا شوند به طور حتم استقبال از خرید محصولات داخلی به شدت افزایش می‌‌یابد.

دبیر انجمن نساجی اصفهان با طرح این پرسش که چرا باید تولیدکنندگان ایرانی محصولات خود را با برند خارجی معرفی کنند و به فروش برسانند، دلیل آن را عدم فرهنگ‌سازی مناسب برای خرید محصولات داخلی دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد