مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید سالانه10 میلیون متر مربع پارچه در نساجی آستان قدس رضوی

مدیرعامل کارخانجات نخریسی و نساجی خسروی خراسان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در نخستین سال تولید در بخش بافندگی، پیش بینی تولید سالانه 5/7 میلیون متر مربع انواع پارچه بود، این برآورد با احداث فازهای جدید و خرید ماشین آلات مدرن، از مرز 5/9 میلیون متر مربع در سال گذشت و تولیداتمان 30درصد افزایش داشت.
  عباس ابویی مهریزی افزود: در حال حاضر در بخش بافندگی، روزانه 27 هزار متر مربع انواع پارچه تولید می شود که شامل انواع پارچه های ملحفه ای، روپوشی، پیراهنی و... است.

وی با اشاره به تولیدات در بخش ریسندگی این کارخانه نیز عنوان کرد: در سال 91 تولید انواع نخ با کسب رکورد قابل توجهی به بیش از 5 هزار تن رسید که 6 درصد بیش از سال گذشته افزایش تولید داشت.

مدیرعامل کارخانجات خریسی و نساجی خسروی خراسان ادامه داد: در حال حاضر بخش ریسندگی این کارخانه روزانه 15 تن انواع نخ شامل انواع ظریف پنبه ای، پلی استر پنبه، پلی استر وسیکوز و ویسکوز تولید می کند.

وی تصریح کرد: در سال 90 با افزایش و نصب دستگاه ها و ماشین آلات روز ، حدود 320 نفر نیروی متخصص در این کارخانه مشغول به کار شدند که این اقدامی بزرگ برای کمک به اشتغال زایی و جذب نیروی متخصص محسوب می شود.

ابویی مهریزی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: محصولات این کارخانه در بازارهای داخلی با توجه به کیفیت و ویژگی خاصی که دارد، مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته و عرضه و ارسال نخ و پارچه به شهرهایی که از قطب های صنعت نساجی به شمار میروند، موید کیفیت بالای محصولات تولیدی کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد