مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید الیاف بایکو و اسپانلس در استان زنجان

برای اولین بار در کشور ، الیاف بایکو و منسوج نبافته اسپانلس در استان زنجان تولید می شود.

به گزارش گیل تکس ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت : ایران سومین کشور در خاور میانه و هشتمین کشور دنیاست که به تکنولوژی تولید منسوج نبافته اسپانلس دست یافته است.

  معصومی افزود : هم اکنون این محصول در استان زنجان توسط گروه صنعتی نیکو با ظرفیت روزانه 65 تن تولید می شود که بخش عمده آن نیز صادر می شود.

  وی کشورهای مقصد صادراتی این محصول را آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، ترکیه ، اسپانیا و ازبکستان عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به مصارف این محصول یادآور شد : این الیاف در تولید وسایل پزشکی همچون ملافه بهداشتی ، لباس های یکبار مصرف ویژه پزشکان و پرستاران و نیز در بخش صنعتی در تولید چرم مصنوعی ، فیلترها و سد سازی ها کاربرد دارد.

  معصومی به اشتغال ایجاد شده در نتیجه تولید این محصول در استان اشاره  و تصریح کرد :هم اکنون منسوج نبافته اسپانلس در دو خط در حال تولید است که در این بخش 70 نفر در حال اشتغال هستند.

وی در ادامه به تولید الیاف دو جزئی بایکو اشاره کرد و ادامه داد : این محصول نیز برای اولین بار در کشور در استان زنجان تولید می شود که مهمترین ویژگی آن ظرافت 4/1 دسی تکس آن می باشد.

 این مقام مسئول فنریت و قابل ارتجاعی بودن ، ظرافت و بهداشتی بودن و دو جزئی بودن آن را جزء خواص منحصر به فرد این محصول دانست و اضافه کرد : این محصول متشکل از هسته پروپیلن و غشاء‌پلی اتیلن می باشد.

معصومی با اشاره به تولید روزانه 25 تن از الیاف دو جزئی در استان خاطر نشان  کرد :‌ روزانه 15 تن از این محصول به سایر کشورها صادر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد