مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

وضعیت کارخانه نساجی مازندران رو به پیشرفت است

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، وضعیت کارخانه نساجی استان را خوب و رو به جلو توصیف کرد. 

کمال علیپور خنکدار در گفتگو با حبرنگار مهر با اشاره به اینکه نساجی مازندران وضعیت خوبی دارد منظور از این رو به جلو، ایده آل است خیر، اظهارداشت: مشکل کارگران در وضع موجود، پنجم هر ماه فعلا حقوق آنها با توافق هرماه پرداخت شود و همچنین 3 ماه مطالبات آنها پرداخت گردید.

  

وی با بیان اینکه هولوسی بلدوک سهام خود را واگذار کرد، افزود:  سرمایه گذار بانک ملی باید از فعال بودن دستگاهها و تولید خوب مطلع باشند.
 
وی به تکمیل زنجیره تولید پارچه، ریسندگی و رنگرزی در کارخانجات نساجی مازندران اشاره کرد.
 
عضو فراکسیون عمران مجلس با اشاره به بحث مطالبات بازنشستگان، اذعان داشت: بازنشستگان کارخانه نساجی از یک تا 25 میلیون تومان مطالبه دارند.
 
علیپور با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات بازنشستگان در تهران نشست داشتند، گفت: قرار شد در قالب 15 ماه با سود 10 درصد مطالبات بازنشستگان نساجی پرداخت شود، انتظار داریم با یک آورده بهتر در طول 8 ماه با سود 10 درصد پرداخت کنیم.
 
وی با اشاره به راه اندازی بلدوک پوشاک با حدود 70 نیرو در کارخانه نساجی، اظهارداشت: برای فعالیت بیشتر شرکت های خصوصی باید سرمایه گذاری کنند.
 
همچنین دیگر نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از استارت کارخانه قدیم و حل مشکل حقوق کارگران نساجی خبرداد.
 
مشکلات کارخانه نساجی تاحدی حل شده است
 
سید هادی حسینی با اشاره به گام های خوب برای رفع مشکلات نساجی، گفت: مشکلات کارخانجات نساجی تاحدودی حل شده است و مطالبات کارگران بازنشسته، مشغول به کار و منفک در حال بررسی است.
 
وی با بیان اینکه سرمایه گذار جدیدی برای کارخانه نساجی اعلام سرمایه گذاری کرده است، اظهارداشت: سرمایه گذار جدید کم و کاستی ها را جبران کند و مشکلات نساجی را حل کند.
 
حسینی با اشاره به پرداخت مطالبات و رفع مشکلات با کمک سرمایه گذار جدید، افزود: تولید، راه اندازی دستگاه و مشکل ال سی حل شود.
 
وی بیان کرد: کمک به تسهیل نساجی فقط حمایت و مدیریت و کاهش بحران نساجی و برگشت مانند گذشته با سرمایه گذار جدید.
 
حسینی به آخر دنیا نساجی نمی دانیم، فکر می کنم فرصت های دیگری در منطقه وجود دارد که همه با هم بدنبال آن باشیم.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد