مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

صنعت نساجی سودآور و اقتصادی است

پیش کسوت صنعت نساجی گفت: نساجی از صنایع اقتصادی و سودآور است که با مدیریت صحیح می توان ضمن تامین اشتغال پایدار به صادرات هم اندیشه کرد.

به گزارش گیل تکس به نقل از مهر، احمد عجم استاندار قزوین ظهر چهارشبه ضمن بازدید از شرکت ریسندگی و بافندگی مطهری در محدوده شهرک صنعتی لیا در جریان روند تولید پارچه در این واحد بزرگ نساجی کشور قرار گرفت.

  

در این بازدید که مجید نادری معاون برنامه ریزی استانداری، حسن جمشیدی ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، محسن مبارکی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، محمد علی قاسمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، محمود طاهری مدیرکل استاندارد، علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین سالاری مدیرکل گمرک استان هم حضور داشتند قسمتهای مختلف ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، تکمیل، بسته بندی این واحد مورد بازدید قرار گرفت.

جمشید بصیری از پیش کسوتان صنعت نساجی و بنیانگذاران واحد نساجی مطهری در این بازدید گفت: این واحد بزرگ صنعتی در 16 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و امروز به عنوان یکی از منحصربفرد ترین واحدهای تولید پارچه فاستونی نقش مهمی در تامین نیاز داخلی دارد.

وی افزود: صنعت نساجی فرازو نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و همچنان سرپاست و با رعایت استاندارد های ملی و بین المللی ظرفیت و توانمندی رقابت با تولیدکنندگان خارجی را دارد.

بصیری بیان کرد: باید بتوانیم با الگو گرفتن از شرکت بافندگی و ریسندگی مطهری در شرایط کنونی نظیر این واحدها را در سایر مناطق کشور ایجاد کرد تا هم به اشتغال و هم تولید کمک شود.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: هرچند صنعت نساجی کشور مدتی با مهری مواجه شد اما امروز در وضعیت خوبی قرار دارد و شرایط بهتر شده و با مدیریت منطقی و اصولی می توان به سودآوری دست یافت.

در ادامه قسمتهای مختلف شرکت ریسندگی و بافندگی مطهری مورد بازدید استاندار قزوین و هیئت همراه قرار گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد