مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

گردهمایی 300 فارغ التحصیل رشته نساجی دانشگاه آزاد یزد

رئیس دانشکده نساجی دانشگاه آزاد یزد با اشاره به اهمیت صنعت نساجی در استان یزد و بومی بودن آن، از گردهمایی 300 فارغ التحصیل این رشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدزاده، پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: رشته نساجی از ابتدا در دانشگاه آزاد از رشته های پرطرفدار بود و تاکنون نیز بیش از شش هزار نفر در این رشته فارغ التحصیل شده اند.
وی افزود: یکی از شاخصه های دانشکده نساجی یزد، قرار گرفتن دانشکده طراحی پارچه و لباس در جوار آن و تعامل دانشجویان این دو رشته با یکدیگر است.

 

 

 احمدزاده با بیان اینکه رشته های مرتبط با نساجی به ویژه در بخش طراحی باید همزمان با رشته نساجی رشد کنند، بیان کرد: در غیر اینصورت این صنعت نمی تواند جایگاه خود را در استان حفظ کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو هزار واحد نساجی کوچک و بزرگ در استان یزد مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: این صنعت از مهمترین صنایع و بومی استان یزد است و بسیاری از مسئولان واحدهای بزرگ صنعتی در این استان و حتی در کشور، فارغ التحصیل دانشکده نساجی دانشگاه آزاد یزد هستند.
رئیس دانشکده نساجی یزد خاطرنشان کرد: نساجی از جمله مشاغلی است که اکنون نیز متقاضیان خاص خود را دارد و می تواند به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کند و در صورتی که علمی به پیش برود، می تواند با بازارهای خارجی جهان رقابت کند.
احمدزاده بیان کرد: به منظور برقرار تعامل میان فارغ التحصیلان رشته نساجی دانشگاه آزاد یزد، 300 نفر از فارغ التحصیلان این رشته برای شرکت در گردهمایی که قرار است روز پنج شنبه، 9 آبانماه در فرهنگسرای غدیر یزد برگزار شود، شرکت کنند.
وی افزود: قرار است در این مراسم، دکتر آیت اللهی، نخستین فارغ التحصیل رشته نساجی در ایران که اصالتا یزدی است، نیز حضور پیدا کند.
احمدزاده، مدیران گروه‌های نساجی دانشگاه های آزاد سراسر کشور، مدیرکل دفتر صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی نیز در این مراسم شرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد