مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تجهیزات نساجی بروجرد بازدهی کافی ندارد

مرادی خبر داد: تجهیزات نساجی بروجرد بازدهی کافی ندارد/ کار توسعه کارخانجات کلید خورد

به گزارش گیل تکس به نقل از خبرگزاری مهر رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به عدم بازدهی تجهیزات کارخانجات نساجی بروجرد کار توسعه و تجهیز این واحد صنعتی آغاز شده است.

مرضیه مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر به مشکلات کارخانجات نساجی بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه های کارخانجات نساجی بروجرد تقریبا فرسوده بوده و بازدهی کافی را نمی دهد.

وی ادامه داد: در این راستا نساجی بروجرد به دنبال توسعه بوده که در صورت تحقق این امر 50 درصد اشتغال فعلی این کارخانجات به زودی ایجاد خواهد شد.

 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: در صورت به روز شدن دستگاههای کارخانجات نساجی بروجرد به زودی شاهد رشد در بخش تولید این کارخانه و اشتغالزایی قابل توجهی در شهرستان بروجرد خواهیم بود.

بنابر این گزارش شرکت کارخانجات نساجی بروجرد در سال 1362 در زمینی به مساحت 50 هکتار و با سرمایه گذاری حدود 15 میلیارد ریال در جنوب شرقی شهر بروجرد در استان لرستان احداث شد.

این پروژه دارای 124 هزار مترمربع زیربنا شامل واحدهای ریسندگی اپن اند، ریسندگی رینگ، بافندگی، رنگرزی و تکمیل و چاپ و نخ رنگ کنی است.

در حال حاضر تعداد هزار و 200 نفر پرسنل با استفاده از بهترین مواد اولیه و مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی برای برآوردن نیازمندیهای مشتریان در کارخانجات نساجی بروجرد مشغول بکار هستند.

در حال حاضر محصولات نساجی بروجرد به سراسری کشور و برخی کشورهای خارجی صادر می‌شود و در آینده ای نزدیک با توجه به تصویب طرح توسعه کارخانجات نساجی بروجرد با اجرای طرح دوخت لباس علاوه بر پارچه خام، لباس تولیدی این واحد صنعتی نیز به خارج کشور صادر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد