مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فناوری پکیج تصفیه پساب های صنعتی رونمایی شد

 دستگاه پکیج تصفیه پساب های صنعتی که توسط محققان گروه تحقیقاتی نانو پلیمر واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد ساخته شده است ، در نمایشگاه فناوری نانو رونمایی شد.
به گزارش گیل تکس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید بازگیر مدیر گروه مهندسی پلیمر و سرپرست تیم تحقیقاتی نانو پلیمر واحد علوم و تحقیقات گفت : این پکیج از اجزای مختلفی تشکیل و در ساختار آن نانورس( nanoclay) ، ارگانوکلی (organoclay)، و نانو فایبر(به عنوان میکرو فیلتر) استفاده شده است.
وی یادآور شد : تمایز مهم و کلیدی این پکیج تصفیه نسبت به سایر روش ها، مدت زمانی است که در تصفیه پساب های صنعتی نیاز دارد. زمان لازم برای تصفیه با استفاده از این پکیج، ۴ تا ۵ دقیقه است، این در حالی است که در روش های شیمیایی و بیولوژیکی زمانی بین ۶ تا ۱۲ ساعت برای تصفیه پساب های صنعتی مورد نیاز است.
بازگیر، کم حجم بودن و حمل و نقل آسان این پکیج تصفیه را از دیگر مزایای آن عنوان کرد و گفت: پکیج تصفیه پساب های صنعتی در بسیاری از صنایع از جمله صنایع نفت ،روغن، معدن ورنگ کاربرد دارد.
دستاوردهای علمی گروه تحقیقاتی نانو پلیمر واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی شامل پکیج تصفیه پساب های صنعتی ، نانورس، نانوپیگمنت، نانوجاذب ها،نانوالیاف، نانو الیاف و فیلتراسیون، فیلتراسیون آب و پساب در ششمین نمایشگاه فناوری نانو رونمایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد