مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

برخورد سلیقه‌ای سازمان مالیاتی با نساجان/ بدهی نفتی گریبان نساجان را گرفت

در حال حاضر دو مشکل بزرگ برخورد سلیقه‌ای سازمان مالیاتی با نساجان و واردات تولیدات خارجی سبب نابودی صنایع نساجی استان اصفهان شده است.

خبرگزاری فارس: برخورد سلیقه‌ای سازمان مالیاتی با نساجان/ بدهی نفتی گریبان نساجان را گرفت


دبیر انجمن نساجی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنایع نساجی استان اصفهان اظهار داشت: دیداری با رئیس سازمان صنایع و معادن استان اصفهان داشتیم و مشکلات خود را بیان کردیم و به پیگیری و رسیدگی آن امیدوار هستیم.


  

مظفر چلمقانی گفت: یکی از مشکلات نساجی استان برخوردهای سلیقه‌ای است که سازمان مالیاتی با ما دارد به طوری که به بعضی از افراد کد داده شده که از کارخانه‌ها خرید می‌کنند، اما دارایی کد افرادی را که از کارخانه‌ها خرید می‌کنند قبول ندارد و سبب بروز مشکلات فراوانی می‌شود.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده یکی از مشکلات اصلی است که باید فکری به حال آن شود.

* به جای واردات تولیدات خارجی مواد اولیه وارد شود

وی تصریح کرد: کشور مقدار زیادی پول نفت از هند بدهکار است که قرار شد به جای بدهی آن مواد اولیه وارد کشور شود، اما در حال حاضر به جای آن تولیدات خارجی وارد کشور می‌شود که کاری بسیار اشتباه است.

چلمقانی تصریح کرد: به دنبال این بودیم که موادی مانند پلی استر از هند وارد شود، اما به جای آن محصولات تولیدی هندی وارد کشور شد.

این مسئول گفت: با این اقدام تنها بازار اشتغال کارگران هندی سکه شده و بازار اشتغال کارگران نساجی اصفهان به طور کامل تحت الشعاع این اقدام اشتباه قرار گرفته است.

* محصولاتی بهتر از تولیدات خارجی می‌سازیم

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان تاکید کرد: با انتخاب نعمت‌زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهبود فضای صنایع نساجی بسیار امیدوار شدیم و با توجه به سوابق وزیر جدید از وی انتظار حمایت بیشتر داریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر جلوی واردات تولیدات خارجی گرفته شود و مواد اولیه وارد شود.

چلمقانی در پایان اذعان داشت: می‌توانیم محصولاتی بسیار بهتر از تولیدات خارجی بسازیم البته نیاز به حمایت داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد