مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

عرضه سهام "گسترش صنایع بلوچ" در فرابورس

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس گفت: سازمان خصوصی سازی 100 درصد از سهام شرکت گسترش صنایع بلوچ را سه شنبه 26 شهریور از طریق بازار سوم فرابورس ایران عرضه می کند.
به گزارش ایسنا، بهنام محسنی، رئیس اداره عملیات بازار فرابورس افزود: سازمان خصوصی سازی تعداد 21 میلیون و 800 هزار سهم از شرکت گسترش صنایع بلوچ معادل 100 درصد از سهام این شرکت متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را روز سه شنبه 26 شهریور عرضه می کند.

وی با اشاره به اینکه عرضه به صورت یکجا و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط است گفت: قیمت پایه هر سهم 24 هزار و 949 ریال و قیمت پایه کل 543 میلیارد و 888 میلیون و 200 هزار ریال است که حداقل پیش پرداخت نقدی 10 درصد و مابقی به صورت اقساط است که دوره بازپرداخت اقساط آن 7 ساله با نرخ سود 15 درصد اعلام شده است.
  وی در خصوص فعالیت این شرکت 21 میلیارد و 800 میلیون ریالی توضیح داد: زمینه فعالیت این شرکت تولید و خرید پنبه، پشم و هر گونه الیاف صنعتی و مصنوعی دیگر از داخل و خارج کشور است.

محسنی در مورد سپرده حضور در رقابت تاکید کرد: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله که معادل 16 میلیارد و 316 میلیون و 646 هزار ریال است به صورت نقد و یا ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت و بر حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز یا به این شرکت تحویل داده و تاییدیه شرکت مربوطه را مبنی بر اخذ تضمین به فرابورس ارائه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد