مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نساجی بروجرد ۲۹۱ ریال سود برای هر سهم خود محقق کرد

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال نساجی بروجرد در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه سال ماقبل آن با ۴۷ درصد افزایش فروش مواجه شده و سود عملیاتی این شرکت نیز ۶درصد رشد نشان می دهد. افزایش ۲۳ درصدی سود انباشته این شرکت در پایان این دوره نسبت به دوره مشابه سال ماقبل آن از نکات قابل توجه این اطلاعیه است.  
 برای هر سهم این شرکت در انتهای دوره مذکور ۲۹۱ ریال سود محقق شده، که در مقایسه با دوره مشابه سال ماقبل آن ۱۷ درصد افزایش داشته است. در ادامه این اطلاعیه آمده است :
شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را در تاریخ ۲۹/۱۰/۸۹ و ۰۳/۱۲/۸۹ (حسابرسی شده) و در تاریخ ۲۷/۰۵/۹۰ ، ۱۵/۰۸/۹۰ ، ۰۷/۰۹/۹۰ ، ۲۲/۱۰/۹۰ ، ۱۲/۱۱/۹۰ و ۰۲/۱۲/۹۰ مبلغ ۱۲۰ ریال، که مطابق با صورت های مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده مبلغ ۲۴۹ ریال اعلام نموده است.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را در تاریخ های ۱۲/۱۱/۹۰ ، ۰۲/۱۲/۹۰ (حسابرسی شده) و ۲۶/۰۴/۹۱ به مبلغ ۹۷ ریال و در تاریخ ۲۹/۰۷/۹۱ مبلغ ۳۹۹ ریال و در تاریخ های ۰۳/۰۸/۹۱، ۲۳/۰۸/۹۱ ، ۰۱/۱۱/۹۱ و ۲۱/۱۲/۹۱ (حسابرسی شده) مبلغ ۲۱۱ ریال اعلام نموده بود که بر اساس صورتهای مالی حسابرسی نشده سود هر سهم سال مالی ۹۱ به مبلغ ۲۹۱ ریال محقق گردیده است.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۲ را در تاریخ ۰۱/۱۲/۹۱ و ۲۱/۱۲/۹۱(حسابرسی شده) به مبلغ ۱۱۸ریال اعلام نموده است.

شرکت اعلام نموده است هیئت‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۱۰۰ ریال را جهت تقسیم میان سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه سال ۹۱ پیشنهاد نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد