مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سهم 50 درصدی صادرات پوشاک در اردبیل

سهم 50 درصدی صادرات پوشاک در اردبیل
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد مذنبی افزود: این میزان تولید از تیرماه سال گذشته تا تیرماه امسال صورت گرفته است.

وی گفت: این کارخانه 4سال پیش با سرمایه گذاری بالغ بر 190میلیارد تومان آغاز به کار کرد و در نظر دارد با تولید سالانه 25 میلیون قطعه پوشاک سهم صادرات 50 درصدی پوشاک منطقه را به عهده بگیرد.

وی افزود: بخشی از تولیدات این کارخانه شامل جین، پیراهن، کشباف، کتان و تریکو است که برای صادرات به کشورهای آسیای میانه و اروپا از جمله ترکیه و ایتالیا قرارداد بسته شده است.

وی گفت: در حال حاضر این کارخانه از حالت غیر فعال خارج شده و تعداد نیروهای مشغول به کار آن از 50 نفر به 500 نفر افزایش داشته است.

وی افزود: در نظر داریم این تعداد در برنامه های کوتاه مدت به سه هزار و 500 نفر و در برنامه های بلند مدت و افزایش ظرفیت تولید کارخانه به 10هزار و 500 نفر برسد.

مذنبی افزود: در این کارخانه پنج طرح تحقیقاتی انجام شده که نتایج نشان می دهد تولیدات این کارخانه منحصر به فرد در کشور و جزء پنج کشور اول دنیا خواهد بود.

کارخانه سبلان پارچه با نام جدید آرتا تجارت زرین چهار سال پیش افتتاح شد و پس از وقفه چند ماهه مرحله اول آن تیرماه سال گذشته مجددا با اشتغال 100 نفر راه اندازی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد