مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

قطع گاز پلی اکریل موجب تعطیلی کارخانه وبیکاری2500کارگرمی شود

از ابتدای سال جاری بدلیل مشکلات تحریم تنها50 درصد از ظرفیت‌های این واحد تولیدی مورد استفاده قرار گرفته است و طبیعتا این کارخانه درمصرف گاز نسبت به سال پیش با کاهش مصرف روبرو بوده است.

ایلنا: یک فعال کارگری در اصفهان اعلام کرد: اداره گاز شهرستان مبارکه گاز کارخانه پلی اکریل ایران را قطع کرده است.

اصغر برشان در گفت گو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: مسئولان اداره گاز شهرستان مبارکه با قطع گاز کارخانه پلی اکریل ایران موجبات تعطیلی این واحد تولیدی و سایر واحدهای زیر مجموعه را فراهم کرده‌اند.

اواظهارداشت: قطع شدن گاز خسارات جبران ناپذیری به این واحد تولید کننده نخ و الیاف پلی استر و الیاف اکریلیک وارد خواهد آورد.

او با بیان اینکه این عمل اداره گاز موجب بیکاری کارگران این واحد تولیدی خواهد شد افزود: این در حالیست که در ماه های گذشته تلاش شده است بدهی های جاری گاز این کارخانه به مرور و با توافق رئیس اداره گاز استان پرداخت شود.

به گفته برشان از ابتدای سال جاری بدلیل برخی مشکلات چون تحریم تنها50 درصد از ظرفیت‌های این واحد تولیدی مورد استفاده قرار گرفته است و طبیعتا این کارخانه درمصرف گاز نسبت به سال پیش با کاهش مصرف روبرو بوده است.

او با اشاره به گفته‌های مسئولان اداره گاز که مدعی هستند اقدام آنان تبعیت از دستورات رئیس جمهمور بوده است از مسئولان خواست برای جلوگیری از تبعات بیکاری 2500 کارگر پلی‌اکریل و سایر صنایع پایین دستی نساجی اقدام جدی را در دستور کار قرار دهند.

نامه مدیرعامل پلی‌اکلیل به استاندار اصفهان

همچنین از اصفهان گزارش می‌رسد مدیر عامل کارخانه پلی‌اکلیل ایران در نامه‌ای به استان‌دار اصفهان مشکلات این واحد تولیدی را در پرداخت بدهی کامل اداره گاز تشریح کرده‌است.

در این نامه آمده است: در ماههای گذشته تلاش شده بدهی جاری گاز به مرور و با توافق رییس محترم شرکت گاز استان پرداخت شود که این مهم انجام گرفته است( پیشاپیش هر هفته یک میلیارد ریال پرداخت شده است) و قطعا در آینده تا تسویه کل بدهیها ادامه خواهد یافت.

در بخش دیگری از این نامه، مدیرعامل پلی‌اکریل ایران با اشاره به کاهش 50 درصدی ظرفیت تولید این کارخانه در سال جاری، عنوان شده است: طبیعتا مصرف گاز نسبت به سال پیش کاهش خواهد داشت.

متن کامل این نامه در ادامه می‌آید:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی
استاندار محترم اصفهان
با سلام
احتراماً باستحضار میرساند در تاریخ 1391/2/26 مسئولین شرکت گاز شهرستان مبارکه با حضور در محل کارخانه اقدام به قطع گاز شرکت پی اکریل ایران نمودند که این اقدام موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و خسارتهای جبران ناپذیر و همچنین بیکاری کارکنان این شرکت خواهد شد. این درحالی است که در ماههای گذشته تلاش شده بدهی جاری گاز به مرور و با توافق رییس محترم شرکت گاز استان پرداخت شود که این مهم انجام گرفته است( پیشاپیش هر هفته یک میلیارد ریال پرداخت شده است) و قطعا در آینده تا تسویه کل بدهیها ادامه خواهد یافت.
یادآوری این نکته را نیز ضروری می داند که از ابتدای سال جاری بدلیل مشکلات تحریم 50٪ ظرفیت های شرکت مورد استفاده قرار گرفته و طبیعتا مصرف گاز نسبت به سال پیش کاهش خواهد داشت. جالب اینکه ایشان مدعی هستند که این اقدام به دستور صریح رئیس جمهوری انجام میگیرد؟!!!
خواهشمند است دستور فرمایید برای جلوگیری از تبعات بیکاری کارکنان و پایین دستی نساجی اقدام مقتضی صورت پذیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آفتاب دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

واقعا متاسفم براشون.....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد