مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سرمایه‌گذار نساجی مازندران خلع ید می‌شود

فرماندار قائمشهر:
سرمایه‌گذار نساجی مازندران خلع ید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار نساجی خلع ید می‌شود، گفت: طی نامه‌ای از مرتضوی رئیس صندوق تامین اجتماعی خواسته شد تا با بازداشت زمین، به عنوان آورده سرمایه‌گذار، حکم بازنشستگی کارگران را صادر کند.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار نساجی مازندران خلع ید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز جمعی از کارگران نساجی برای احقاق حقوق خود در مقابل استانداری مازندران حضور یافتند.

فرماندار قائمشهر با حضور در جمع کارگران ابراز داشت: مطالبات کارگران که شامل حقوق و بازنشستگی است را پیگیری می‌کنیم.

علی پیرفلک با اشاره به اینکه درباره بازنشستگی کارگران، کارفرما باید قدرالسهم خود را به حساب تامین اجتماعی واریز کند تا تامین اجتماعی نسبت به بازنشسته کردن کارگران اقدام کند، یادآور شد: کارفرما و سرمایه‌گذار نساجی این کار را نکرده و همه تلاش ما برای اینکه سرمایه‌گذار را وادار کنیم قدرالسهم را پرداخت کند، به جایی نرسید.

این مسئول با بیان اینکه چند بار سرمایه‌گذار را دعوت به مذاکره کردم اما وی حاضر نشد، گفت: این سرمایه‌گذار صلاحیت ندارد و باید خلع ید شود.

فرماندار قائمشهر خاطرنشان کرد: می‌توانیم از تامین اجتماعی بخواهیم اموالی که باقی مانده و در رهن نیست، فروخته و به جای قدرالسهم کارگران حساب کند.

وی با بیان اینکه در آخرین تصمیم، بحث فروش اموال مطرح است، یادآور شد: با توجه به اینکه این موضوع زمانبر است، طی نامه‌ای از مرتضوی رئیس صندوق تامین اجتماعی خواسته شد تا با بازداشت زمین، به عنوان آورده سرمایه‌گذار، حکم بازنشستگی کارگران را صادر کند.

پیرفلک بیان داشت: قرار است ساز و کار اجرایی این برنامه در همین هفته انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه تا این لحظه 115 نفر کارگر واجد شرایط هستند، عنوان کرد: تا مهرماه این تعداد به 300 نفر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: اینکه چرا شرکت دولتی به بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری که توان و لیاقت این کار را نداشت واگذار شد امروز مشکل را حل نمی‌کند، اما استاندار مازندران دستور داده از اعتبارات بخش دولتی به صورت علی الحساب مبلغ 500 هزار تومان به کارگران پرداخت شود.

فرماندار قائمشهر اذعان داشت: با لحاظ کردن انتظامات در کارخانه حق ورود و خروج هیچ چیزی را نمی‌دهیم.

محمد نوبخت نماینده کارگران نساجی مازندران نیز به خبرنگار فارس گفت: هر روز به کارگران قول مساعدت می‌دهند اما یکی پس از دیگری نقض می‌شود.

وی ادامه داد: مشکل ما حضور نیافتن جدی سرمایه‌گذار است.

نوبخت متذکر شد: هر جا تسهیلات و فروش مستقلات است سرمایه‌گذار حضور دارد و در جایی که باید حقوق کارگران پرداخت شود از حضور امتناع می‌کند.

کارگران خواستار حضور استاندار در جمع خود هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی خداداده یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://diva.samenblog.com

سلام دوست عزیز
سایت خوبی داری؟
به منم سر بزن
www.diva.samenblog.com
اگر خواستی تبادل لینک کنی منو با اسم"دیوا دانلود" لینک کن
و بگو تا لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد