مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فرماندار: تلاش می‌کنیم مشکل کارگران حل شود


ایلنا - ساری: بدنبال تجمع اعتراضی کارگران نساجی مازندران به همراه خانواده‌های‌شان در مقابل استانداری، علی پیرفلک (فرماندار قائمشهر) در جمع آن حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ساری، فرماندار قائمشهر خطاب به کارگران خانواده‌های آنان، با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات کارگران نساجی مازندران عدم پرداخت حق السهم کارفرما به سازمان تامین اجتماعی است، گفت: در شرایط کنونی مسئولین به این نتیجه رسیده‌اند که کارفرما نسبت به تعهدات خود شانه خالی می‌کند و همه در تلاشند که احیای نساجی از مسیر قانونی طی شود.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه نسبت به مدیران نساجی مازندران بی‌اعتماد است، گفت: نه من و نه شما او را به عنوان مدیرعامل قبول نداریم زیرا ایشان قول داده بود که حداقل دو ماه دیون عقب مانده کارگران را پرداخت نماید ولی تا به امروز به تعهد خود عمل نکرده است.

در این تجمع اعتراض آمیز فرماندار قائمشهر از کارگران خواست که به مسئولان استان اعتماد کنند و مطمئن باشند که همه در تلاشند که کارخانه نساجی مازندران را از این وضعیت بلاتکلیفی خارج سازند.

کارگران نساجی مازندران در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار ما با انتقاد از مسئولان استان خواستار استعفای دست اندرکاران شدند و اظهار داشتند: هیچگونه تضمینی از تحقق وعده‌های مسئولین وجود ندارد.

کارگران معترض خواهان پاسخ صریح استاندار مازندران وحضور ایشان در جمع خود شدند.

قابل ذکر است تا لحظه ارسال خبر تجمع کارگران نساجی مازندران به اتفاق خانواده‌های‌شان در مقابل استانداری ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد