مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

210 نفر از کارگران فرنخ و مه نخ قزوین به کار بازگشتند


نساجی نیوز: رئیس شورای اسلامی کارخانجات فرنخ و مه نخ گفت: 210 نفر از کارگران کارخانجات ریسندگی و بافندگی فرنخ و مه نخ قزوین جهت بازگشت به کار دعوت شدند.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایلنا، سعید نعمت نیا با اعلام مطلب فوق تصریح کرد: از مجموع 445 کارگری که در اثر مشکلات پیش‌آمده برای این واحد تولیدی بیکار شده بودند 210 نفر دعوت به کار شده‌اند و مابقی این کارگران برای رفع نهایی مشکلات این کارخانجات و دعوت به کارشان لحظه شماری می‌کنند.

او با اشاره به اینکه هنوز معوقات 24 ماهه 445 کارگر فرنخ و مه نخ پرداخت نشده است خاطر نشان کرد: با مساعت و پیگیری مسئولان امیدواریم مشکلات این واحد تولید نخ بحران زده به زودی حل شود.

او ادامه داد: با حمایت و همکاری مدیران داخلی کارخانه و اعضای شورای کارگری و کارگران، توافق هایی با عرضه کنندگان پنبه جهت خرید این محصول اولیه صورت گرفته است که باعث شد فعالیت کارخانه از سر گرفته شود.

این فعال کارگری با اشاره به اینکه مسئولین استانی در خصوص عدم دریافت هزینه های برق در 3 ماه نخست شروع مجدد فعالیت کارخانه مساعدت کرده اند، ادامه داد: ظرفیت تولید کارخانه در حال حاضر به حدی نیست که بتواند بصورت ماهانه به کارگران حقوق پرداخت کنند.

او گفت: در حال حاضردستمزد کارگران بصورت کارمزدی پرداخت می شود و بیمه آنان نیز به طور مرتب از طرف کارخانه واریز می شود.

نعمت نیا در خاتمه با ابراز امید واری از روند بهبود وضعیت کارخانه و به تبع آن کارگران ابراز خرسندی کرد و افزود: رئیس جمهور در افتتاحیه بیمارستان ولایت قزوین، به اعضای شورای اسلامی کارخانه فرنخ و مه نخ قول مساعد جهت ادامه پی گیری مشکلات این واحد های تولیدی داده اند که ما نیز همچنان پیگیر خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد