مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نساجی مازندران از لیست تحریم خارج شد

سرمایه‌گذار ترکیه‌ای کارخانجات نساجی مازندران‌:
نساجی مازندران از لیست تحریم خارج شد

خبرگزاری فارس: هولوسی بولدوک سرمایه‌گذار ترکیه‌ای کارخانجات نساجی مازندران‌ گفت: توانستیم نساجی مازندران را از لیست تحریم خارج کنیم.
 


 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، هولوسی بولدوک شب گذشته در آیین افتتاح بخش دوخت کارخانجات نساجی مازندران واقع در کارخانه نساجی شماره دو قائمشهر بیان داشت: سه سال با نیت خیر برای این کارخانجات کار می‌کنم، ولی برخی مزاحمت‌ها روند توسعه کارخانجات را با کندی مواجه ساخت.

وی مزاحمت افرادی که خود را در این مجموعه حق‌دار می‌دانستند، مدت زمان خارج کردن نساجی مازندران از لیست سیاه تحریم و غیرقابل استفاده بودن ال سی در بخش تجاری را عمده عوامل کندی روند احیای کارخانجات نساجی عنوان کرد و افزود: همه کارهای صورت گرفته با امکانات شخصی و بدون کمک از سوی هیچ بانکی صورت گرفت.

 بولدوک ایجاد اشتغال برای 6 هزار نفر، اتمام بخش رنگرزی تا شش ماه آتی و آغاز به کار بخش نخ‌ریسی و رنگریزی را تا سه ماه آینده از برنامه‌های توسعه‌ای کارخانجات نساجی ذکر کرد.

 سرمایه‌گذار خارجی کارخانجات نساجی مازندران گفت: در حال حاضر 14 میلیون یورو از ماشین‌آلات نساجی مازندران در گمرک ترکیه هستند، آنها را گرفته وارد قائمشهر می‌کنیم.

 وی عملیات انجام شده در روند توسعه کارخانجات نساجی مازندران را قدم‌های نخست و ناچیزی تا احیای کامل دانست و اذعان داشت: برای 6 هزار نفر فرصت اشتغال فراهم می‌شود، در کوتاه‌ترین زمان وعده‌هایم را به منصه ظهور می‌رسانم تا کارخانجات نساجی مازندران به کارخانه‌ای بین‌المللی مبدل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد