مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ادغام شرکت های زیانده و بدهکار ضروری است

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از راه های برون رفت شرکت های زیانده و بدهکار را ادغام آنها با سرمایه گذاران خارجی عنوان کرد و گفت: با این روش ضمن کاهش بدهی ها فعالیت این شرکتها ادامه یافته و درآمدشان نیز تضمین می شود.


به گزارش اکونیوز، " بهروز علیشیری" در پایان سفر یک روزه خود به استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: از ویژگی های مهم در مدیریت مالی، مدیریت کردن بدهی کل دارایی شرکت است که همواره توصیه می کنیم؛ بنگاه های اقتصادی همیشه نسبت بدهی های خود را در هر حال حفظ کنند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با اشاره به اینکه ادغام شرکت های داخلی با شرکت های خارجی که دارای برندهای مختلف هستند در کشور ما مرسوم نبوده و کمتر شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: این کار باعث می شود تا علاوه بر بالا رفتن قدرت تولید شرکت های داخلی، از نحوه مدیریت تولید، کیفیت، مالی، اجرایی و در نهایت بهره وری آن شرکت ها بهره لازم را ببرند.

وی طرح های موجود در کشور را به دو دسته تقسیم کرد و گفت: دسته نخست واحدهایی که مشغول به کار بوده اما با تمام ظرفیت خود کار نمی کنند که پیشنهاد می کنیم این گروه با دعوت از بنگاه های خارجی دارای برندهای مختلف و مجریان خارجی ظرفیت های خود را تکمیل کنند.

این مسئول ادامه داد: دسته دوم را بنگاه هایی دانست که به دلیلی دچار بحران های مالی شده و در مرز ورشکستگی افتاده اند که این گروه مشمول ماده 141 قانون تجارت می شوند و همانند شرکت نساجی مازندران به آوردن سرمایه گذار خارجی اقدام کنند که برای این مهم لازم است نخست سرمایه گذاران ما با افزایش آستانه تحمل خود از این شرایط با موفقیت عبور کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد