مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ورود البسه دسته دوم مهترین چالش‌ پیش روی صنعت پوشاک کشور

رییس اتحادیه کشوری پوشاک گفت: شوک روزهای گذشته که در نرخ ارز به وجود آمد را باید برای تولید کننده داخلی به فال نیک بگیریم.

ابوالقاسم شیرازی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز و مقرون به صرفه نبودن واردات به دلیل افزایش نرخ ارز این موضوع عاملی برای رشد تولید داخلی است تا بتوان نیاز مصرف‌کننده را پاسخ داد.

وی یادآورشد: ایجاد برندسازی برای پوشاک ایرانی به طور جد از اهداف اصلی اتحادیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که مسلما تحریم‌های به وجود آمده بستری برای شکوفایی تولید داخلی و برندسازی آن است.

وی ادامه داد: ورود البسه دسته دوم درقالب قاچاق یکی از چالش‌های پیش‌رو صنعت پوشاک کشور است که درچند سال گذشته شدت و قوت بیشتری یافته است.

شیرازی بیان کرد: علت اصلی عرضه کالاها را دربازارها می‌توان تقاضایی که ازسمت مردم به دلایلی از جمله عرضه کالاهایی ارزان با برندهای معتبر است ذکر کرد که به هیچ وجه نمی‌توان آن را درشأن و منزلت یک ایرانی دانست.

رییس اتحادیه کشوری پوشاک تصریح کرد: امیدواریم با شکوفایی بخش تولید داخلی مردم ایران رغبت به خرید دسته دوم نداشته باشند.

وی درخصوص اقدامات اتحادیه پوشاک در آستانه نوروز، خاطر نشان کرد: در بحث شب عید همه ساله در سطح کشور با ایجاد فروشگاه‌هایی که در جشنواره نوروزی شرکت می‌کنند، می‌توانیم خدمات خوبی به مردم بدهیم.

وی با اشاره به اینکه پوشاک از جمله کالاهایی است که در چند سال گذشته به هیچ عنوان افزایش قیمتی نداشته است، خاطرنشان کرد: طبق روال همه ساله از ابتدای اسفند ماه و با همکاری اتحادیه‌های هر استان، فروش فوق‌العاده تحت عنوان "جشنواره نوروز" به مدت 25 روز درفروشگاه‌های کشور عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد