مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دریافت 30 پرونده برای پرداخت معوقات جوایز صادراتی

دبیر اتحادیه صادرات نساجی پوشاک و چرم کشور پیرامون جزئیات پرداخت معوقات جوایز صادراتی توضیح داد و گفت: در مرحله دریافت پرونده ها تاکنون 30 پرونده در این خصوص دریافت شده است.


مهدی یکتا در گفتگو با دنیای صنعت با اشاره به اینکه چند روزی است که دریافت پرونده های مربوط به سال 89 شروع شده گفت: نساجی تنها کالای صنعتی است که اتحادیه های بخش خصوصی مستقیما اقدام به دریافت پرونده ها میکنند و این امر تقریبا منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: از شروع پذیرش پرونده ها تاکنون حدود 30 پرونده دریافت شده که مربوط به استان تهران است. پرونده های خراسان از طریق شعبه اتحادیه در این استان دریافت میگردد و در سایر استانها نیز از طریق سازمانهای بازرگانی استانها.

وی اشاره کرد که : طبق مصاحبه ها و گفته های مسئولان رقم معوقات جوایز صادراتی چیزی در حدود 405 میلیارد ریال برآورد شده که رقم فعلی که در این مرحله پرداخت میشود، یعنی 204 میلیارد ریال تقریبا حدود 50% این معوقات را پوشش میدهد.

به گزارش دنیای صنعت، پرداخت جوایز صادراتی که با هدف تشویق واحدهای تولیدی در راستای تولید صادرات محور برقرار شده بود، سال گذشته به دلیل کمبود بودجه دولت به تعویق افتاد و نمایندگان بخش خصوصی بارها در این خصوص اعلام نارضایتی کرده بودند. شنیده ها حاکی از آن بود که تعویق پرداخت جوایز نشانه ای از توقف آن است اما مهدی غضنفری در همایش چند روز گذشته صادرات غیر نفتی اعلام کرد که پرداخت این جوایز همچنان برقرار است و از در اختیار گذاشتن 204 میلیارد ریال در این خصوص به سازمان توسعه تجارت خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد