مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کمبود بودجه و عدم تجربه مانعی در رواج پوشش ایرانی و اسلامی

نماینده سازمان صدا و سیما در کارگروه ساماندهی مد و لباس عنوان کرد
کمبود بودجه و عدم تجربه مانعی در رواج پوشش ایرانی و اسلامی

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان صدا و سیما در کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: کمبود بودجه و عدم تجربه کافی برای مدیریت در عرصه مد و پوشش موجب تأمین نشدن نظرات مردم و عدم رواج پوشش‌های ایرانی و اسلامی می‌شود.

خبرگزاری فارس: کمبود بودجه و عدم تجربه مانعی در رواج پوشش ایرانی و اسلامی

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از کمیته روابط عمومی، تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه مد و مانتو، پروین سلیحی اظهار داشت: نقش مدیران نهادهای مختلف در طراحی ایرانی و اسلامی، به مثابه پازلی است که اجزای آن باید هماهنگ و متناسب چیده شود تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.


وی افزود: سال‌ها این موضوع مطرح است که چرا به رغم مصرف زیاد داخلی، تولید چادر در ایران هنوز داخلی نشده است، به طور قطع مسئولان حوزه صنعت و بازرگانی در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند ولی آنچه که در سطح عمومی مشاهده می‌شود، این است که چادر در مقیاس انبوه وارد کشور می‌شود.

مشاور امور بانوان سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در کشور نه مسئله طراحی داریم نه مشکل تولید، گفت: فقدان هماهنگی میان بخش‌های مختلف موجب عدم تولید پوشاک مناسب در جامعه شده است.

سلیحی در خصوص راهکارهای رفع حل مشکل ساماندهی مد در کشور تصریح کرد: تدابیری برای هم‌افزایی و تعامل میان بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی توسط مسئولان حوزه مد در کشور طراحی شده است همچنین برای هر بخش نیز وظایفی مشخص شده است اما کمبود بودجه و عدم تجربه کافی برای مدیریت در عرصه مد و پوشش موجب تأمین نشدن نظرات مردم می‌شود.

عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر، کارگروه ساماندهی مد و لباس برای مقابله با مشکلات تلاش خود را افزایش داده است، تصریح کرد: تا زمانی که خروجی‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس در جامعه مشاهده نشود و به عنوان الگو رواج نیابد، همچنان کارگروه در معرض انتقادات قرار می‌گیرد.

وی همراهی متخصصان مد و لباس و مسئولان تولید و توزیع با کارگروه ساماندهی مد و لباس را موجب تحقق اهداف آن دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مثل مد و مانتو با برپایی گفت‌وگو میان مدیران و دست اندرکاران تولید لباس موجب تحولی در این حوزه می‌شود.

سلیحی در‌خصوص وظایف سازمان صدا و سیما در ترویج فرهنگ مد و لباس ایرانی عنوان کرد: ترویج مدهای طراحی شده در کارگروه ساماندهی مد و لباس توسط رسانه ملی مهمترین وظیفه صدا و سیماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد