مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

طراحی پانسمان بیولوژیک توسط بانوی نخبه صنعتی کشور

طراحی پانسمان بیولوژیک توسط بانوی نخبه صنعتی کشور
نساجی نیوز: بانوی نخبه صنعتی کشور گفت: پانسمان‌های بیولوژیک سرعت ترمیم زخم را 75 درصد افزایش می‌دهد.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از برنا ، سهیلا سلحشور کردستانی عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر درباره انتخاب وی به عنوان بانوی نخبه صنعتی کشور گفت: وزارت صنایع و معادن طی یک عملیات یکساله به ارزیابی بانوانی که در بخش تولید فعالیت داشتند پرداخت و در این ارزیابی ویژگی‌هایی مانند فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآوری در تولید محصول، موقعیت علمی و معیارهای دیگری را مدنظر داشت.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه بنده به عنوان بانوی نخبه صنعتی کشور معرفی شدم، هرچند که متولی این کار وزارت صنایع و معادن بود اما مشاور ویژه وزیر در امور خانواده و بانوان، پروسه انتخاب را پیگیری می‌کرد و در نهایت اردیبهشت ماه نتایج این انتخاب اعلام شد.
سلحشور با اشاره به 25 سال کار پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه بیوشیمی که رشته تخصصی اوست افزود: زمینه کاری من روی بیومتریال‌ها یا بیوموادی است که طبیعی و کاربرد پزشکی داشته باشند.
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر درباره اختراعات دیگرش خاطرنشان کرد: بنده 5 ثبت اختراع بین‌المللی در اروپا و 25 تا 30 ثبت اختراع در داخل کشور داشته‌ام که استفاده از بیومتریال‌هایی که منشأ دریایی دارند و از پوسته یک سری سخت‌پوستان دریایی تولید می‌شوند از آن جمله است.
بانوی نخبه صنعتی کشور در پایان، اهمیت پزشکی این محصولات را بسزا دانست و تأکید کرد، از بیومتریال‌ها دو دسته محصول که عبارتند از؛ پانسمان‌های بیولوژیک که سرعت ترمیم زخم را 75 درصد افزایش می‌دهد و نیز بندآورهای خونریزی که می‌تواند خونریزی‌های شریانی را متوقف کند و کاربرد زیادی در موارد تروما دارد، تولید می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد