مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تجمع کارگران نساجی در مقابل استانداری مازندران

در برنامه های آتی سرمایه گزار نباید کارگران فراموش شوند و در اواخر سال گذشته استانداری مازندران تلاش کرد باگرفتن تسهیلات بانکی چهار ماه از حقوق کارگران پرداخت گردد.

ایلنا:بدنبال عدم پاسخ گویی مناسب مسئولان قائمشهروهمچنین مدیرعامل نساجی مازندران صبح امروز تعداد کثیری از کارگران با تجمعی آرام وبا در دست داشتن پارچه ای خواستار پرداخت حقوق معوقه خود و رسیدگی به اوضاع کارخانه نساجی مازندران شدند.

به گزارش ایلنا،دراین تجمع اعتراض آمیزتعدادی از کارگران درگفتگویی با ایلنا با ابراز نگرانی از وضعیت معیشیتی خود وخانواده هایشان خواهان پیگیری وجدیت استاندارمازندران در برخورد با کسانی شدند که تا کنون علیرغم وعده ها به تعهدات خود عمل ننموده اند.

براساس این گزارش یکی از کارگران که نخواست نامش فاش شود گفت :طبق آخرین قراری که با فرماندار قائمشهر انجام پذیرفت کارفرما متعهد شده بود با پرداخت حقوق بصورت ماهانه وهردوماه یکبار نیز با پرداخت معوقات ،بدهی به کارگران را به صفر برساند ولی متاسفانه تا کنون کارگران نساجی مازندران حقوق آذر،دی،بهمن،اسفندوپاداش سال88و89وحقوق فروردین واردیبهشت ودوسال بن کارگری را نیز دریافت نکرده اند وعلیرغم کشمکش ها کارفرما معتقد است که این تعداد از کارگران باید در لیست بیمه بیکاری قرار بگیرند واین راه حلی که از سوی کارفرما پیشنهاد میدهد نوعی قانون گریزی وشانه زیر تعهدات خالی کردن است.

بدنبال این تجمع ابراهیمی معاون سیاسی وامنیتی مازندران با حضور درجمع کارگران معترض با ابراز همدردی واشراف به مشکلات کارگران نساجی مازندران گفت:انصافا حقوق نگرفتن  ده ماه وادامه زندگی عادی کاری بس مشکل ودشوار است.

وی با بیان این که قضیه نساجی  دغدغه مسئولین استان است و پیگیر مشکلا ت گارگران هستیم گفت: اعتراض کارگران نساجی ،اعتراض منطقی است واز کارگران که در چارچوب موازین قانونی اعتراض میکنند تشکر  نمود.

ابراهیمی با دعوت کارگران به آرامش گفت: در برنامه های آتی سرمایه گزار نباید کارگران فراموش شوند و در اواخر سال گذشته  استانداری مازندران تلاش کرد باگرفتن تسهیلات بانکی چهار ماه از حقوق شما  پرداخت گردد.

ابراهیمی  در ادامه به  تشکیل جلسه کمیسیون کارگری با موضوع نساجی اشاره کرد وافزود:باید تکلیف کار کارگران نساجی هرچه زودتر مشخص گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد