مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

امکان تولید پارچه چادر مشکی در کشور

امکان تولید پارچه چادر مشکی در کشور
نساجی نیوز: امکان تولید پارچه چادر مشکی در کشور با استفاده از مواد اولیه پتروشیمی فراهم شد.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از فارس، عبدالحسین بیات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی هفته گذشته از کارخانه رضا بافت قزوین بازدید کرد. این کارخانه که با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومانی بخش خصوصی در مدت 4 سال احداث شده است تولید کننده میکرو فیلامنت به عنوان ماده اولیه تولید پارچه های ظریف است. این محصول در تولید چادر مشکی، فرش‌های ماشینی پلی استر با عمر طولانی، روکش خودروها با قابلیت حفظ اولیه حالت الیاف تا 35 هزار بار استفاده و موارد دیگر استفاده می‌شود.
بیات در بازدید از این مجموعه با ابراز رضایت از حضور بخش خصوصی برای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشور افزود: خوشبختانه شما نه تنها توانسته‌اید در بازار ایران جایگاه خوبی داشته باشید بلکه موفق شدید در توسعه صادرات کشور هم نقش ایفا کنید و یک نمونه موفق توسعه زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی کشور هستید.
وی با تاکید بر پرهیز از خام فروشی محصولات پتروشیمی در کشور برنامه و هدف این صنعت را توسعه زنجیره ارزش در کشور اعلام کرد و افزود: ما باید ضمن توجه به بازارهای داخلی در پی حضور موفق در بازارهای جهانی و رقابت در عرصه بین المللی هم باشیم.
بیات با اشاره به حضور موفق رضا بافت در صنعت نساجی کشور افزود: حضور شما مشوق خوبی برای حضور سایر شرکت‌های توانمند در عرصه نساجی کشور و رونق بخشیدن به این صنعت کشور است.
وی با تاکید بر اینکه تامین نیاز داخلی اولویت اول ماست افزود: با تامین نیاز داخل باید توجه جدی به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی کرد.
این مجموعه در حال حاضر 38 هزار تن محصول تولید می کند و علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور باعث کاهش جدی واردات این مواد به کشور شده است. کیفیت محصولات تولید این کارخانه بسیار بهتر از نمونه‌های وارداتی است و همین عامل باعث شده است بیشتر تولیدکنندگان داخلی در پی دریافت این محصول باشند. علاوه براین محصولات این کارخانه اکنون به اردن، سوریه و ترکیه صادر می شود.
این کارخانه که حدود سه ماه است افتتاح شده است، برای بیش از 286 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.این کارخانه مواد اولیه تولید محصولات خود را از مجتمع پتروشیمی تندگویان تهیه می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد