مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

افزایش قیمت‌ مواد اولیه چالش جدید فرش ماشینی کاشان

دبیر انجمن نساجی ایران خبر داد:
افزایش قیمت‌ مواد اولیه چالش جدید فرش ماشینی کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن نساجی ایران در کاشان افزایش قیمت مواد اولیه و انرژی را مهم‌ترین مشکل پیش روی ادامه فعالیت شرکت‌های تکمیل فرش ماشینی این شهرستان دانست.


محمد مروج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان افزایش 21 درصدی یورو در ابتدای سال‌جاری را مهم‌ترین عامل افزایش قیمت‌ مواد اولیه این شرکت‌ها اعلام و تصریح کرد: افزایش قیمت یورو، انرژی و مواد اولیه، مستنداتی است که می‌تواند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را مجاب به پذیرش افزایش خدمات شرکت‌های تکمیل فرش ماشینی نماید.
وی افزود: افرایش قیمت خدمات شرکت‌های تکمیل فرش ماشینی تنها با مجوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امکانپذیر است.
وی فروش نقدی توسط شرکت‌های تکمیل فرش ماشینی، پیش از اعلام افزایش قیمت‌ها از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را یکی از راهکارهای اساسی برای جبران افزایش قیمت مواد اولیه اعلام کرد.
دبیر انجمن نساجی ایران در کاشان، فروش نقدی را به معنای 15 درصد افزایش قیمت دانست و افزود: فروش نقدی موجب می‌شود تا فروش غیرنقدی به صورت قانونی افزایش داشته و جبران افزایش قیمت‌ها را در بر داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به دریافت بسته‌های حمایتی دولت توسط شرکت‌ها از طریق وزارت صنایع گفت: نوع بسته‌های حمایتی دولت از طریق وزارت صنایع در سایت تحول مشخص شده که می‌توان به دریافت وام برای پرداخت نیمی از مصرف برق این شرکت‌ها با کارمزد چهار درصد یک ساله اشاره کرد.
مروج در ادامه نقش شرکت تعاونی فعالان تکمیل فرش کاشان را در حل مشکلات این شرکت‌ها مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: هماهنگی شرکت‌های تکمیل فرش کاشان با شرکت تعاونی می‌تواند در خرید و فروش کلی ضایعات و همچنین خرید مواد اولیه، نخ ریشه و نخ حاشیه با قیمت یکسان از یک تولیدکننده و تثبیت قیمت‌ها کمک شایانی به اقتصاد شرکت‌های تکمیل فرش ماشینی کاشان کند.
به گفته وی شرکت تعاونی فعالان تکمیل فرش کاشان در مدت کوتاه فعالیت خود خدمات قابل توجهی به شرکت‌ها داشته و انتظارات از این شرکت تعاونی باید منطقی بوده و نباید از آن انتظار معجزه در این مدت کوتاه داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد