مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کنترل قیمت ارز از واردات بی‌رویه کالا جلوگیری می‌کند

نماینده صنعتگران بروجن:
کنترل قیمت ارز از واردات بی‌رویه کالا جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت نساجی نگین بروجن گفـت: کنترل قیمت ارز جلوگیری از واردات بی‌رویه کالا را به دنبال دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم اخوان در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با صنعتگران شهرستان بروجن اظهار داشت: کنترل قیمت ارز از سوی دولت جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را به دنبال دارد.
وی محدودیت منابع مالی را مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان دانست و گفت: علاوه بر این موضوع واردات کالاهای قاچاق ضربه‌ای مهلک را به تولیدکنندگان داخلی وارد کرده است.

اخوان با تأکید بر اینکه برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری موجب پایدارسازی اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی می‌شود، افزود: فضای کسب و کار ‌باید برای افراد سرمایه‌گذار فراهم شود تا آن‌ها از جانب دولت کاملاً احساس امنیت کنند.
وی در ادامه افزود: در بازار رقابتی کیفیت و قیمت دو عامل تاثیر‌گذار است و تولیدکنندگان همواره این دو عامل را رعایت کرده و کیفیت به حدی مهم شده که بحث برندسازی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است و کیفیت را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.
نماینده صنعتگران شهرستان بروجن در این دیدار با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی این شهرستان، گفت: بیش از 10 سال است که مسئولان این شهرستان برای احداث و اصلاح میدان ورودی و محور ارتباطی شهرک صنعتی بروجن قول همکاری داده‌اند که تاکنون در این راستا اقدامی انجام نگرفته است.
وی افزود: مجاورت شهرک صنعتی بروجن با مجتمع دامداری این شهر مشکلاتی را برای عبور و مرور کارخانه‌داران و دامداران ایجاد کرده است و این موضوع را نیز طی هشت سال گذشته علاوه بر قول‌های مساعد بدون پیگیری رها کرده‌اند.
اخوان با اشاره به فرسوده بودن شبکه انتقال آب شهرک صنعتی بروجن، خاطرنشان کرد: فرسوده بودن این شبکه هدررفت شدید آب را به دنبال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد