مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بازدید نماینده برنامه توسعه سازمان ملل از شرکت نساجی هلال

بازدید نماینده برنامه توسعه سازمان ملل از شرکت نساجی هلال
نساجی نیوز: نماینده برنامه توسعه سازمان ملل متحد، درحاشیه بازدید از شرکت صنایع نساجی جمعیت هلال احمر ایران گفت: بر اساس اطلاعات تولیدات اقلام زیستی شرکت نساجی هلال ایران از جمله وسایل و تجهیرات امدادی است که، در آزمایش های بین‌المللی که در کشورهای بلژیک و آلمان صورت می‌پذیرد مورد تأیید قرار گرفته است.
به گزارش«نساجی نیوز» به نقل از ایرنا، کنسئولو ویدال، روز چهارشنبه و درحاشیه بازدید از شرکت صنایع نساجی جمعیت هلال احمر ایران، افزود: تولیدات امدادی هلال احمر ایران از جمله اقلام زیستی مانند چادر و پتوی امدادی در میان سازمان های امدادرسان در جهان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در این راستا سازمان ملل متحد در بحث پوشش حوادث و سوانح منطقه ای و فرامنطقه ای بسیار تمایل دارد روابط خود را برای خریداری این گونه اقلام از ایران مورد بررسی قرار دهد.
وی افزود: بر اساس اطلاعات کسب شده و استعلام های صورت گرفته، تولیدات اقلام زیستی شرکت نساجی هلال ایران از جمله وسایل و تجهیرات امدادی که در حوادث و بلایای طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در آزمایش های بین‌المللی که در کشورهای بلژیک و آلمان صورت می‌پذیرد مورد تأیید قرار گرفته است.

ویدال با بیان اینکه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور پاسخگویی به حوادث و سوانح داخلی، ‌منطقه ای و بین المللی از قدرتمندترین جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر جهان است، گفت: برنامه توسعه سازمان ملل علاوه بر مسؤولیت های ذاتی خود، وظیفه ایجاد هماهنگی های لازم در زمان بحران میان سازمان های امدادرسان را نیز بر عهده دارد.
وی با اشاره به علاقه مندی سازمان ملل برای افزایش همکاری با جمعیت هلال احمر کشورمان افزود: این همکاری ها می تواند در زمینه های متعدد از جمله ارایه آموزش های مدیریت بحران و سوانح به کارکنان و مدیران داخل و خارج سازمان ملل در امور سوانح و حوادث و خرید اقلام و منسوجات امدادی باشد.
نماینده برنامه توسعه سازمان ملل متحد در ایران در ادامه این دیدار اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم سازمان ملل در سند برنامه پنجساله همکاری با دولت ایران، در بخش مدیریت بحران و سوانح در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و انسان ساخت است که امیدواریم همکاری با سازمان های امدادرسان و حمایتی تداوم بخش همکاری های دوجانبه و در چارچوب مشخص باشد.
مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال نیز در جریان دیدار ویدال از این صنایع اظهار داشت: بزرگترین دغدغه این شرکت، همواره موضوع کیفیت تولیدات وسایل امدادی است و در این راستا در تلاش هستیم تا بزودی چادرهای امدادی که حیاتی ترین اقلام امدادی در حوادث غیرمترقبه به حساب می‌آید را بر اساس جغرافیا و آب و هوای جوی هر استان در کشور تولید کنیم.
حمیدرضا رعنا با بیان اینکه شرکت نساجی هلال بدون در نظر گرفتن مسایل و محدودیت های اقتصادی آماده هرگونه همکاری با سازمان های بین المللی بویژه سازمان ملل متحد در راستای اهداف بشردوستانه است گفت: این شرکت تاکنون در حوادث طبیعی بزرگ جهانی از جمله سیل پاکستان و زلزله های هائیتی، چین، ژاپن و اسکان آوارگان لیبیایی همکاریهای بسیار مطلوبی را با فدراسیون بین اللملی صلیب سرخ و هلال احمر و کمیته منطقه ای سوانح برای تولید و ارسال چادر، پتو و اقلام زیستی دیگر صورت داده است.
رعنا افزود: این شرکت هم اکنون چادرهای انبارها، پایگاههای اقماری و امدادی سراسر کشور را برای پوشش مناسب اسکان اضطراری افراد سانحه دیده در اثر حوادث و سوانح احتمالی را تأمین می‌کند و آمادگی این را دارد تا در صورت نیاز و درخواست کشورهای منطقه و جهان، بسرعت اقلام مورد نیاز آنها را تولید و برایشان ارسال کند.
وی ادامه داد: همچنین در سیل پاکستان علاوه بر کمک های جمعیت هلال احمر به مردم سیل زده پاکستان، تعداد ‎ 200هزار تخته پتوی تولیدی این شرکت و در زلزله چین بیش از 63 هزار تخته چادر امدادی از طریق کمیته منطقه‌ای سوانح به این دو کشور آسیب دیده ارسال شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد