مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

صدور پروانه کسب الکترونیکی اصناف از فروردین ماه

رییس مرکز امور اصناف خبر داد:
صدور پروانه کسب الکترونیکی اصناف از فروردین ماه
نساجی نیوز: در سال جاری پیگیر بسته‌ حمایتی اصناف خواهیم بود و در کنار آن بیمه اصناف و مشاغل اصناف را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
به گزارش«نساجی نیوز» حسن رادمرد رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی، با بیان این مطلب، گفت: در راستای بیمه مشاغل برای 800 هزار واحد صنفی سهمیه گرفتیم تا از کمک‌های بیمه‌ای برخوردار ‌شوند.
وی از اجرای طرح صدور پروانه کسب الکترونیکی از فروردین سال90 در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح قبلا در دو شهر بندرعباس و فارس به طور پایلوت اجرا شد که موفقیت آمیز بود و امسال نیز با ابلاغی که در سراسر کشور صورت گرفته کار اجرایی آن از فروردین ماه شروع می‌ شود و همه درخواست‌ها برای صدور پروانه کسب به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد.
رادمرد همچنین از برگزاری انتخابات 13 اتحادیه کشوری دیگر در سالجاری خبر داد و گفت: سال گذشته 22 اتحادیه کشوری تشکیل شد و برای امسال 13 اتحادیه دیگر در دستور کار قرار دارد که اولین انتخابات مربوط به اتحادیه گوشت گاوی و گوسفندی است و پس از آن به ترتیب اتحادیه‌های میوه و تره بار، اغذیه فروشی‌ها، لوازم و تحریر، رایانه و ماشین‌های اداری، صرافان، گل و گیاه و فرش و موکت در نوبت خواهند بود.
رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی ایجاد پایگاه اطلاع رسانی بازرگانان را از دیگر برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: از طریق این سایت کلیه وارد کنندگانی که در حوزه تجارت فعالیت می‌کنند و مجوزشان را از مرکز امور اصناف می‌گیرند از این پس در یک پایگاه مستقل و جداگانه قرار گرفته و معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به عملیاتی شدن طرح ملت کارت از فروردین ماه سال 90، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، کلیه حق و حقوقی که اصناف به اتحادیه‌های مربوطه خود می‌پردازند به ویژه حق عضویت‌هایشان از طریق ملت کارت پرداخت می شود و علاوه بر آن در انتخابات اتحادیه‌ها که پس از این الکترونیکی می‌شود نیز این کارت‌ها مورد استفاده قرار می گیرند.
رادمرد در پایان با اشاره به وصول 70 درخواست برای ایجاد شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای، گفت: در حال صدور مجوز فعالیت سه شرکت تولیدی هستیم و کار استعلام‌های فردی هیات مدیره‌های این شرکت‌ها را در دست داریم. تلاش ما این است که در فاز اول شرکت های تولیدی را در اولویت قرار دهیم تا کالاهای خود را بازاریابی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد