مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

رئیس انجمن صنایع نساجی از اتهامات تبرئه شد

پس از شکایات امور حقوقی وزارت جهادکشاورزی در رابطه با ماجرای پنبه؛
رئیس انجمن صنایع نساجی از اتهامات تبرئه شد
نساجی نیوز: پس از طرح شکایت امور حقوقی وزارت جهادکشاورزی در رابطه با سخنان رئیس انجمن صنایع نساجی ایران پیرامون آسیب‌های محدودیت واردات پنبه، محمد مروج حسینی از اتهامات وارده تبرئه شد.
به گزارش«نساجی نیوز» شعبه دوم بازپرس دادسرای ناحیه 28 کارکنان دولت شکایت امور حقوقی وزارت جهادکشاورزی از رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران مبنی بر نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی را وارد ندانسته و نامبرده را از اتهامات وارده مبرا دانست.
براساس این گزارش، امور حقوقی وزارت جهادکشاورزی با استناد به خبر مورخ10مرداد سالجاری روزنامه جهان صنعت نامبرده را به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی متهم کرده که شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 28 کارکنان دولت پس از استماع سخنان طرفین، دفاعیات محمدمروج رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، را منطقی و قابل قبول تشخیص داده و رای به تبرئه ایشان داده است.
شایان ذکر است، که امور حقوقی وزارت جهادکشاورزی به رای صادره اعتراض کرده که مجددا شعبه 1083 دادگاه مجتمع کارکنان دولت نیز رای بدوی صدر شده را تنفیذ کرد ومجددا اتهامات وارده را بی‌اساس دانست.
گفتنی است، صدور فرمان ممنوعیت ثبت سفارش پنبه توسط وزارت جهاد‌کشاورزی که باعث وارد آمدن خسارات عمده‌ای به صنایع ریسندگی شد با اعتراض و مخالفت گسترده صاحبان صنایع نساجی و هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران روبرو شد.

به نحوی که در حال حاضر قیمت هرکیلو پنبه در بازارهای جهان به حدود 4.8 دلار رسیده است و صنایع ریسندگی فرصت طلایی جهت خرید پنبه با قیمت‌های مناسب را بر اثر تصمیم فوق‌الاشاره وزارت جهاد‌کشاورزی از دست داده و با خسارات غیرقابل جبرانی روبرو شده‌اند و قطعا در سال آینده آثار مخرب آن بیشتر نمایان خواهد شد.

منبع : نساجی نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد