مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اتاق بازرگانی، پشتوانه قوی نهادهای تصمیم‌گیرنده است

نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران؛
اتاق بازرگانی، پشتوانه قوی نهادهای تصمیم‌گیرنده است
نساجی نیوز: عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران، درخصوص جایگاه اتاق بازرگانی، اعلام کرد: اتلاق صحیح پارلمان بخش خصوصی، به اتاق بازرگانی و صنایع معادن ایران عملاً بیانگر جایگاه ویژه و اهمیت بارز آن است.
به گزارش«نساجی نیوز» علیمردان شیبانی نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با اشاره به نقش اتاق بازرگانی و وزارت صنایع ومعادن در انتخابات اتاق بازرگانی، اذعان داشت: نقش اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران در جمع‎بندی نظرات اعضا هیات نمایندگان که نمایندگان واقعی صنایع مختلف، اصناف گوناگون و چکیده تجارب سال‌ها کار در واحدهای صنعتی، تولیدی و بازرگانی سراسر کشور است و انتقال آن به مجامع و نهادها و سازمان‎های کشور می‎تواند به عنوان پشتوانه‎ای قوی درنهادهای تصمیم‎گیر مورد توجه ویژه قرار گیرد.
عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران اعلام کرد: اتلاق صحیح پارلمان بخش خصوصی، به اتاق بازرگانی و صنایع معادن ایران عملاً بیانگر جایگاه ویژه و اهمیت بارز آن است.
مدیرعامل شرکت موکت همدان تصریح کرد: با توجه به تاکید بر اجرای اصل 44 قانون اساسی و لزوم واگذاری مسئولیت‌های واحدهای صنعتی و بنگاه‎های اقتصادی به بخش خصوصی لزوم هر چه بیشتر استفاده از این تجارب و نقطه نظرات و تعامل بین اعضا هیات نمایندگان بخش خصوصی ایران و کلیه بخش‎های دولتی دراین مقطع بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت دارد.
شیبانی گفت: امیدوارم، همان گونه که دردوره قبل نیز شاهد بودیم جایگاه اتاق وهیات نمایندگان آن روز به‌روز در حوزه صنعت و اقتصاد پر بارتر و پویاتر گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد