مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مشکلات اتاق بازرگانی را باید حل کرد

مروج، بیان کرد:
مشکلات اتاق بازرگانی را باید حل کرد
نساجی نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، در خصوص حضور اعضای انجمن در اتاق بازرگانی، گفت: انجمن صنایع نساجی ایران در دوره های گذشته بیشتر به توانایی‎های خود متکی بوده و انتظار چندانی از اتاق‌ها نداشت. این‌بار تلاش خواهیم کرد تا مشکلات مشترک را، حل کنیم.
به گزارش«نساجی نیوز» محمد مروج حسینی رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی، در خصوص حضور اعضای انجمن صنایع نساجی در اتاق بازرگانی، گفت: انجمن صنایع نساجی ایران پا پیش گذاشته تا توان خود را با دیگران هم جهت کرده و مشکلات را مشترکاً از میان بردارد.
مدیرعامل شرکت پاوان، اذعان داشت: اتاق‎های بازرگانی در دوران جدید فعالیت خود تلاش می‎کنند صدای بخش خصوصی را به گوش کم شنوای تصمیم‎گیرندگان اداره کشور برسانند، دراین راه تلاش کرده‌اند تا در مراجع مختلف تصمیم‎گیری حضور داشته باشند شاید به گوش‌ها نزدیک‌تر باشند و جبران ناشنوایی را بکنند این تحول به خصوص در انتخاباتی که پیش‌رو است بهتر دیده می‎شود.
وی ادامه داد: انجمن صنایع نساجی ایران در دوره های گذشته بیشتر به توانایی‎های خود متکی بوده و انتظار چندانی از اتاق‌ها نداشت. این‌بار پا پیش گذاشته تا توان خود را با دیگران هم جهت کرده و بکوشد تا مشکلات مشترک را، مشترکاً از پیش پا بردارد. به همین دلیل مصمم است تا حد توان اعضای خود را در این راه به کار گیرد و ازهر گوشه کشور که بتواند به عنوان کاندید یا به عنوان رای دهنده در این امر میمون شرکت کند.
گفتنی است، محمد مروج حسینی مدیرعامل شرکت پاوان و رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران کاندیدای هیات رئیسه اتاق بازرگانی کاشان شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد