مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

باید در تشکل‌های خصوصی تاثیرگذار عمل کنیم

عضو انجمن صنایع نساجی ایران؛
باید در تشکل‌های خصوصی تاثیرگذار عمل کنیم
نساجی نیوز: عضو انجمن صنایع نساجی ایران، با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، اذعان داشت: در شرایط اقتصادی حاضر وظیفه هر درد آشنا به مصائب و مشکلات صنعت و تجارت است که علاوه بر سکانداری بنگاه تحت مدیریت خود در تشکل‌های خصوصی هم تاثیرگذار باشد.
به گزارش«نساجی نیوز» جواد ظهیری عضو انجمن صنایع نساجی ایران، با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، اذعان داشت: در شرایط اقتصادی حاضر وظیفه هر درد آشنا به مصائب و مشکلات صنعت و تجارت است که علاوه بر سکانداری بنگاه تحت مدیریت خود در تشکل‌های خصوصی هم تاثیرگذار باشد.
مدیرعامل شرکت رز پلیمر، درخصوص فعالیت‌های خود، گفت: از سال 1363 همزمان با حرفه دبیری در آموزش و پرورش، فعالیت اقتصادی در زمینه تولید را شروع کردم. در این راستا در تشکیل و راه‎اندازی و تولید شرکت‎هایی چون رز پلیمر، رزموکت، رزالیاف، کاوه الیاف و رزچلیک سپاهان نقش داشته‎ام.
وی ادامه داد: درحال حاضر نماینده تام‎الاختیارهیات مدیره صنایع نساجی نگین رز سپاهان و رئیس هیات مدیره رز چلیک سپاهان و مدیرعامل شرکت رز پلیمر هستم. این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز مواد اولیه کلیه واحدهای دارویی کشور (تولید پماد و کرم آرایشی و بهداشتی)، مازاد تولید خود را به بیش از 50 کشور جهان صادر می‎کند که در این راستا در سال 1379 به عنوان صادرکننده خوشنام و در سال 1381 به عنوان واحد نمونه صنعتی و از سال 1380 تاکنون هر ساله به عنوان صادرکننده نمونه استانی، در سال 1386 به عنوان صادرکننده رتبه دوم کشوری و در سال‎های 1389، 1388، 1387، 1383، 1380 و به عنوان صادرکننده ملی مورد تقدیر قرار گرفته‎ام از فعالیت‎های اجتماعی نیز می‎توانم عضویت در هیات امنا شهرک صنعتی اشترجان، عضویت درانجمن همگن صنایع شیمیایی و سلولزی خانه صنعت ومعدن را نام ببریم.
عضو مجمع تشکل‌های اقتصادی اصفهان، در رابطه با مجمع تشکل‌های اقتصادی استان اصفهان، تاکید کرد: مجمع تشکل‌های اقتصادی استان اصفهان شایستگی دارد از یک تیم مجرب و کارآزموده در شان و منزلت استان برخوردار باشد، به نحوی که بتواند علاوه بر تاثیر در تصمیم‎گیری‎های کلان کشور در مدیریت اقتصادی استان نیز اثرگذار باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد