مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

شهرک مد و لباس در استان آذربایجان شرقی راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع نساجی و پوشاک آذربایجان شرقی از ارائه طرح اولیه شهرک مد و لباس این استان خبر داد.
مهندس سیدحسن پروینی در جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی واحد تبریز با صاحبان صنعت پوشاک و نساجی آذربایجان شرقی گفت: برای تکمیل طرح، اجرا و راه اندازی شهرک مد و لباس بهره‌گیری از دانش اساتید هنر و معماری شهری ضروری است.
  
رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع نساجی و پوشاک آذربایجان شرقی، گزارشی از صنعت نساجی استان و قابلیت های اقتصادی صنعت پوشاک کشور ارائه داد و اظهار کرد: بیش از 460 میلیارد دلار ارزش صادراتی صنعت پوشاک جهان است که صنعت نساجی و پوشاک استان با بهره گیری از دانش هنر و معماری، می تواند بخش قابل قبولی از این اقتصاد جهانی را به خود اختصاص دهد.

دکتر حسن ستاری رئیس گسترش علم و علم سنجی واحد تبریز هم کاربردهای فناورانه و اقتصادمحور ارتباط هنر و معماری با صنعت پوشاک و لباس و طرح های هنری مرتبط با این صنعت را به همراه سیمای هنر و معماری هزاره سوم در صنعت پوشاک ارائه کرد.

دکتر پاکدل رئیس دانشکده هنر و معماری واحد تبریز نیز گزارشی از قابلیت های علمی و توان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را ارائه کرد.

جلسه با پرسش و پاسخ از سوی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقاطع ارشد و دکتری ادامه یافت. در این نشست دکتر حسن رسولی معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز به جمع بندی موارد مطروحه پرداخت و بر لزوم تداوم چنین جلساتی در راستای حل مشکلات اقتصادی دانشگاه و صنعت تاکید کرد.

جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی واحد تبریز با صاحبان صنعت پوشاک و نساجی استان به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و با همکاری حوزه گسترش علم و علم سنجی دانشگاه و دانشکده هنر و معماری و با حضور نماینده تام الاختیار استاندار در حوزه علم و فناوری در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد