مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بدهی 40 میلیارد تومانی نساجی قائمشهر

مجیدعباسی عضو شورا گزارشی از سفر خود به تهران در رابطه با مشکلات کارخانه نساجی و برگزاری جلسات ارائه داد و گفت: یکی از بدهی‌ها و دیونی که بر گردن کارخانه نساجی است، بدهی آن به سازمان گسترش و نوسازی است که مبلغ آن حدود 15 میلیارد تومان است و یک رقم 1.6 میلیارد تومانی هم وجود دارد که هنوز موعد سررسید آن نرسیده است.
مجیدعباسی افزود: این بدهی از سال 88 به عنوان نوسازی ناوگان نساجی داده شد که تقریباً بعد از یک هفته شهرداری قائم‌شهر کارخانه را خرید.
  
وی تصریح کرد: زمانی که شهرداری، شرکت نساجی را خریداری کرد، جزو دیونی بود که پرداخت آن را پذیرفت ولی سازمان گسترش،  6 میلیارد را به‌صورت چک و بقیه سند دفتری را برگشت داده و اقدام قانونی کردند.

این عضو شورا با بیان اینکه یک‌ماه فرصت گرفتیم تا چگونگی پرداخت طلب به سازمان گسترش را اعلام کنیم، اظهار کرد: اگر بنا به اجرای قانونی باشد سازمان گسترش مبادرت به ضبط و تأمین اموال نساجی می‌کند.

عباسی در پایان گفت: نساجی با یک رقم  30 میلیارد تومانی و بدهی 40 میلیارد تومانی در مجموع 70 میلیون تومان توسط شهرداری خریداری شد و سازمان گسترش نوسازی تنها یکی از طلب‌کاران نساجی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد