مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دو کارخانه نساجی قائمشهر تسهیلات دریافت می کنند

  فرماندار قائمشهر گفت : مطالبه دو کارخانه نساجی مازندران و قائمشهر برای دریافت تسهیلات مورد موافقت گرفت و پرداخت می شود .

مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : براساس اعلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران برای راه اندازی واحد رنگریزی و چاپ کارخانه نساجی مازندران 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود .
وی ادامه داد : راه اندازی این دو واحد نقش بسزایی در تولید و بویژه اشتغال در قائمشهر خواهد داشت .  محمدی بدون اشاره به میزان تسهیلات موافقت شده برای پرداخت به کارخانه نساجی قائمشهر ، دیگر کارخانه این شهرستان ، گفت : با پرداخت این تسهیلات ، رونق تولید و شکوفایی فراهم خواهد شد .
کارخانه نساجی مازندران سال 1309 به عنوان یکی از صنایع بزرگ ایران فعالیتش را در قائمشهر آغاز کرد.
این کارخانه در گذشته ای نه چندان دور در قالب سه واحد با نام کارخانه نساجی شماره یک، دو و سه هر کدام به تنهایی از صفر تا صد تولید پارچه شامل ریسندگی (تولید نخ از پنبه)، بافندگی، رنگرزی و عرضه آن به بازار را انجام می داد و در سراسر کشور شعبه های فروش پارچه داشت.
این کارخانه از حدود 15 سال پیش رو به زوال و تعطیلی رفت .
فرماندار قائمشهر گفت : با توجه به این که اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمامی است که تا پایان سال 1395 به مرحله تولید و اجرایی می رسند ، طرح های اولویت دار شهرستان نیز شناسایی شده است .
وی افزود : تکمیل بیمارستان رازی ، تقاطع غیر همسطح الغدیر و ساخت مجتمع فرهنگی هنری ، تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی و میدان جانبازان از جمله طرح های عمرانی اولویت دار قائمشهر است که برای طرح در سفر هیات دولت آماده شده است .
فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه جلسه شورای اداری شهرستان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد ، گفت : افتتاح مرکز جراحی قلب باز تامین اجتماعی شمال کشور واقع در قائمشهر طرحی است که توسط وزیر به بهره برداری می رسد.
رییس جمهور و هیات دولت 20 مهر ماه به مازندران سفر می کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد