مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نساجی هلال در مسیر رسیدن به جایگاه نخست خاورمیانه قرار دارد

رئیس جمعیت هلال احمر با عنوان این مطلب که شرکت نساجی هلال‌ ایران در مسیر رسیدن به جایگاه نخست در خاورمیانه گام بر می دارد، بر حمایت همه‌جانبه به منظور حل مشکلات و تامین نیازهای جمعیت هلال احمر از طریق شرکت نساجی هلال تاکید کرد.   به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد فرهادی در جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت صنایع نساجی هلال ایران با بیان این مطلب گفت: هدف‌گذاری و استراتژی اتخاذ شده از سوی مدیرعامل شرکت و تعامل مثبتی که با سازمان‌ها و جمعیت‌های استان ایجاد شده است، نوید روزهای خوب شرکت برای رسیدن به جایگاه نخست در خاورمیانه است.

وی افزود: ورود شرکت صنایع نساجی هلال‌ ایران به بازارهای جدید و نگاه اقتصادی جدید حاکم بر شرکت فرصت جدیدی را ایجاد کرده تا بتواند به استقلال مالی برسد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر حمایت همه‌جانبه برای حل مشکلات و تامین نیازهای جمعیت از طریق شرکت صنایع نساجی هلال‌ایران گفت: با برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسب از سوی تیم اجرایی جدید، این شرکت در مسیر صحیح خود قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: شرکت صنایع نساجی ایران با برنامه‌ریزی‌های جدید بتواند به جایگاه واقعی که برای آن هدف‌گذاری شده است، برسد.

فرهادی همچنین خطاب به دبیرکل و خزانه‌دار تاکید کرد: نسبت به وصول مطالبات شرکت صنایع نساجی هلال ایران از استانها و سازمان‌ها، تدابیر و همکاری لازم انجام شود.

شرکت صنایع نساجی ایران در دوره جدید فعالیت خود با برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسب گام‌های مهمی را در زمینه ارتقای کیفیت، تنوع تولی و ورود به بازارهای جدید اتخاذ کرده است. این شرکت با رسیدن به استاندارد جهانی فدراسیون توانسته است در چند مناقصه مهم کمیته صلیب سرخ و فدراسیون برنده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد