ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنایع نساجی ایران از برگزاری هفتمین کنفرانس بینالمللی برند با رویکرد مسائل حقوقی و مالکیت فکری در روزهای 25 و 26 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس علیرضا حائری، ارتقا و ترویج دانش مدیریت برند، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه برند پیرامون توسعه و به کارگیری روشهای برندسازی، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکلها به امر برندسازی را از جمله اهداف برگزاری کنفرانس برند عنوان کرد و گفت: تبیین راهکارها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند، فضاسازی برای تسهیل رویههای ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بینالمللی و همچنین کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.
وی با بیان اینکه کنفرانس برند توسط شرکت پژوهشی رهیافت و با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران در برج میلاد برگزار می شود، ادامه داد: در هفتمین دوره از برگزاری این کنفرانس، نشستی تخصصی با موضوع اهمیت برندسازی و راهکارهای حمایت از برند در صنایع نساجی، فرش ماشینی و پوشاک با همکاری انجمن صنایع نساجی برگزار خواهد شد که در آن مسائل و مشکلات برندسازی در این صنعت از دیدگاه صنعتگران و مدیران این صنایع بیان خواهد شد.
دبیر انجمن صنایع نساجی ایران افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس برند میتوانند با دبیرخانه دائمی این کنفرانس مستقر در شرکت پژوهشی رهیافت و یا با دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران تماس بگیرید.