میزان فروش پوشاک در فرانسه کاهش یافته است
نساجی نیوز: کاهش قدرت خرید فرانسویان باعث رکود خرید پوشاک شده است.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، در سال دو
هزار و دوازده میزان فروش پوشاک در فرانسه دو و یک دهم درصد کاهش یافت.
کاهش قدرت خرید باعث شده فرانسویان بودجه کمتری را به خرید پوشاک اختصاص دهند.
امسال تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک در فرانسه که با پر شدن انبارهای
خود روبرو شده اند تلاش دارند با تخفیف های ویژه ، فروش را بالا ببرند.
در برخی فروشگاههای لباس، تخفیف ها به هفتاد درصد می رسد.
از سوی دیگر میزان خرید اینترنتی پوشاک رو به افزایش است و سال گذشته دو درصد رشد داشته است.